Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منابع طبیعی استان اردبیل، محمود قلی زاده  از ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توسط تعدادی از دامداران خبر داد و اظهار کرد: سه نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حین انجام ماموریت مورد حمله افراد متخلف و متعرض به منابع طبیعی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد با استفاده از سلاح سرد و چماق به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حمله کرده و یکی از ماموران از ناحیه سر و گردن صدمه دیده در بیمارستان بستری شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در خصوص این حادثه بیان کرد: بنابه دستور دادستان استان، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به‌منظور اجرای خروج دامداران روستانشین پایین دست دامنه سبلان که بدون پروانه و زودتر از موعد مقرر ییلاقات عشایر را مورد تعلیف احشام خود قرار می‌دهند وارد عمل شده و افراد خاطی اقدام به ضرب و شتم و مجروح کردن مامور منابع طبیعی کردند.

وی با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضایی شدید با متخلفان، تصریح کرد: افراد خاطی توسط ماموران شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی خواهند شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و برخورد قاطع با متعرضین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خواستار برخورد قاطع با این‌گونه افراد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین منابع طبیعی استان اردبیل ضرب و شتم اخبار حوادث یگان حفاظت منابع طبیعی استان ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان منابع طبیعی استان اردبیل ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم

سرهنگ مسعود احسانی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف در محدوده ۵ مایلی شهرستان قشم توقیف شد.

وی افزود: از این شناور‌ها ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز و ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط و ادوات کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان