Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:11:49 GMT

پنتاگون مدعی شلیک ۳۰ تیر هشدار در تنگه هرمز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۷۱۷

پنتاگون مدعی شلیک ۳۰ تیر هشدار در تنگه هرمز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست، وزارت دفاع ایالات متحده روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) مدعی شد که ۱۳ فروند قایق تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز به یک فروند کشتی گارد ساحلی ایالات متحده و سایر قایق‌های دریایی این ناو نزدیک شدند.

بنا به ادعای «جان کربی» سخنگوی پنتاگون، پس از نزدیک شدن قایق‌های تندرو ایرانی به شش قایق ارتش ایالات متحده که در حال اسکورت زیردریایی مجهز به موشک هدایت شونده جورجیا بودند، این ناو دریایی آمریکا ۳۰ تیر هشدار شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان کربی همچنین مدعی شد که این تیرهای هشدار از یک مسلسل ۰.۵۰ میلیمتری شلیک شدند.

کد خبر 5209183

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ایران تنگه هرمز پنتاگون تیر هشدار فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا قدس اشغالی عراق افغانستان مسجدالاقصی ایران سوریه روسیه اسرائیل عربستان سعودی روز قدس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقت به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز پیش بینی می شود.

حمزه نژاد گفت: سامانه فعال بر روی استان تا جمعه در ساعاتی از روز در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت باد در شب در محدوده تنگه هرمز نیر قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

حمزه نژاد گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند و بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: پنجشنبه با تغییر سمت جریان هوا افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی، امروز از شدت دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • جهان عملا وارد جنگ جهانی سوم شده است
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند