Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دانش‌آموزان بسیجی دیار علوی در محکومیت انفجار تروریستی مدرسه دخترانه کابل در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند.

اسرافیل امیری رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در حاشیه این تجمع اظهار کرد: حادثه دلخراش و غم‌انگیز تروریستی غرب کابل که منجر به شهادت بیش از ۵۰ تن از دانش‌آموزان افغانی باعث تاسف و جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان جهان و شیعیان منطقه به ویژه افغانستان ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع را از طرف خودم و وزارت امور خارجه به مردم و دولت افغانستان و خانواده‌های داغدار این عزیزان  تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که روزی فرا برسد که ریشه تروریسم کور منطقه بخشکد و دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.

 رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران افزود:  این موضوع باعث ناراحتی مسؤولان داخلی ما شد، وزارت خارجه، سخنگو و دیگر مقامات این حادثه را محکوم کردند و خواستار پیگیری این حادثه تروریستی عرصه جهانی و بین‌المللی شدند.

امیری افزود: در داخل مازندران هم میزبان بسیج دانش‌آموزی هستیم که در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه حضور پیدا کرده اند و اعلام  همبستگی همدردی با خانواده‌های دانش‌آموزان داشته اند و این حادثه محکوم کردند، برنامه خوبی است انشاالله بتوانیم این برنامه را به سمع و نظر مسؤولان  افغانستانی برسانیم و گزراش را منتقل خواهیم کرد.

بابا گل‌زاده مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان استان مازندران نیز در حاشیه این تجمع اظهار کرد: جمع شدیم در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، به خاطر همدردی با مردم عزیر افغانستان برای حادثه ای که در مدرسه شیعی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این حادثه دل مردم ما، شیعیان، مسلمانان و خیلی از کسانی که اهل درد هستند را به درد آورده است، افزود: ابعاد این حادثه مشخص است و حتما دست آمریکای جنایتکار در این حادثه دخیل است یک مدرسه شیعی را انتخاب کردند، این‌ها برای منافع و سیاست‌هایشان به هیچ چیز رحم ندارند.

مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی اتحادیه دانش آموزان استان مازندران ادامه داد: ۶۰ دختر بی‌گناه حتی در برخی خانواده چند فرزند به شهادت رسیدند، این حادثه به بی‌رحمانه‌ترین و سنگدلانه‌ترین وضع ممکن اتفاق افتاده است.

بابا‌گل‌زاده افزود: دانش‌آموزان ما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان بسیج دانش‌آموزی به همراه همه دانش‌آموزان و جنبش دانش‌آموزی با مردم افغانستان اعلام همدردی  می‌کنیم و انزجار و حس نفرت خود را از این حادثه و از آمریکای جنایتکار و تروریست‌های ملعون اعلام کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱ /ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگی وزارت امور خارجه نمایندگی وزارت امور خارجه استان مازندران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود

محمدعلی باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محکومیت جنایت سربازان شیطان صفت صهیونیستی در غزه وهتک حرمت به نوامیس مسلمین، هیئات مذهبی مازندران قهرمان، فریاد هیهات من الذله سر می‌دهند.

باقری افزود: هیأت‌های مذهبی در سراسر استان مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجمعات اعتراض آمیز برگزار و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی بااین ارتش شیطان صفت شدند و با تاکید بر آیه سوره حج، از آزادی خواهان عالم خواست به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند.

باقری تصریح کرد: در حقیقت شهادت کودکان، زنان، کادر درمانی و پزشکان در بمباران هوایی ارتش صهیونیستی در غزه، فقط یک جنایت جنگی نیست، بلکه نمادی از مرگ تفکر و تمدن غرب و نظام مدرنیته‌ای است که امثال بایدن و نتانیاهو از دست‌پروردگان اندیشه‌های سیاسی آن است و سازمان‌های عریض و طویل حقوقی و سیاسی بین‌اللملی بی‌خاصیت و تحت قیمومیت آمریکا و صهیونیست‌ها از نتایج نهادی آن است.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران ادامه داد: این جنایت جنگی برآمده از شر مطلقی چون رژیم غاصب، در حقیقت پایه و بدعتی مکارانه و جنایت‌کارانه است که حتی در دو جنگ جهانی اول و دوم نیز سابقه نداشته است. اینجا باید سخنان امام موسی صدر را به یاد آورد که فرمود: «اسرائیل شرّ مطلق است». اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می‌دانیم.
و امامین انقلاب بر از بین رفتن اسرائیل تاکید و باید این رژیم منحوس در برابر جنایات ضد انسانی محاکمه شود.

وی افزود: هیئات مذهبی استان مازندران ضمن اعلام آمادگی خود در حمایت و کمک به مردم غزه و محکومیت این جنایت وحشیانه و همدردی با مردم مظلوم غزه و حمایت از مقاومت ملت و رزمندگان فلسطین در برابر جنایات جنگی صهیونیست‌ها، از همه آزادی خواهان و انسان‌های عدالت‌طلب و تمام نهادهایی که می‌توانند حامی مظلوم و خصم ظالم باشند می‌خواهد که از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی دریغ نکنند.

کد خبر 6062579

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیست ها در مازندران برپا می شود
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود