Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فنی تیم والیبال جوانان گفت: با مذاکرات و رایزنی‌های که صورت گرفته، در فصل ۱۴۰۱ با یک تیم جدید در لیگ برتر حضور خواهم داشت.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که آیا در فصل پیش‌روی لیگ برتر والیبال سرمربیگری تیمی را خواهد پذیرفت یا خیر؟ اظهار داشت: دو سالی بود که به خاطر برخی مشکلات جسمانی و سه مرتبه عمل جراحی که داشتم، از نظر روحی در شرایط خوبی نبودم و خودم ترجیح داده بودم که این مدت به مربیگری نپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در همین یک سال گذشته دو بار به بیماری کرونا هم مبتلا شدم و با وجود این مسائل تمایلی به مربیگری باشگاهی در ایران نداشتم. با مذاکرات و رایزنی‌های که صورت گرفته، در فصل آینده با یک تیم جدید در لیگ برتر حضور خواهم داشت؛ البته هیچ چیز معلوم نیست و باید دید تا نیم فصل لیگ برتر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این مربی والیبال ایران درخصوص فعالیتش به عنوان مشاور فنی تیم والیبال جوانان تصریح کرد: بالاخره من مو سفید والیبال هستم و چهار دهه است که در این رشته فعالیت دارم. در رده جوانان ۱۰ سال مربیگری کرده‌ام و تجربیات و افتخارات زیادی دارم و موفق شده‌ام چهار عنوان قهرمانی آسیا و همچنین مدال برنز جوانان جهان را به دست بیاورم. از سوی دیگر عطایی هم در عین جوانی از تجربه و دانش بسیار خوبی برخوردار است و یکی از مربیان آینده‌دار ایرانی به شمار می‌رود. من چند سال پیش با میل خودم از سرمربیگری در تیم‌های ملی خداحافظی کردم چراکه معتقد بودم باید به جوانتر‌ها هم میدان دهیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

وی افزود: درحال حاضر نیز وظایف من به عنوان مشاور مشخص است و قطعا مسئولیت هر تیمی در وهله اول با سرمربی همان تیم است. عطایی چند هفته پیش با من تماس گرفت و از من خواست که در کنارشان باشم و من هم قبول کردم. به نظرم هرچقدر پرچم والیبال بالاتر باشد همه اهالی این رشته از آن سود می‌برند. منافع ملی و والیبال از همه چیز برایم ارزش بیشتری دارد.

این کارشناس والیبال ایران درمورد روند تمرینات تیم ملی و همچنین احتمال حضور تیم ملی با ۱۶ بازیکن در لیگ ملت‌های والیبال خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران ۵ ستاره است و یکی از بهترین‌های جهان به حساب می‌آید، به همین دلیل باید به جزئیات توجه خاصی داشته باشیم که به نظرم آلکنو به عنوان یکی از برترین مربیان جهان، این دید را دارد و حواسش به همه مسائل است. به نظرم اگر یک بازیکن بیشتر به لیگ ملت‌ها ببیرم بهتر از آنست که با یک بازیکن کمتر برویم. آلکنو فرد دوراندیشی است و اگر به او اعتماد کرده‌ایم و سکان هدایت والیبال را به او سپرده‌ایم، باید تمام قد هم از این مربی روس حمایت کنیم و تا می‌توانیم موانع را از جلوی پایشان برداریم.  

مشاور فنی تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه المپیک جای اشتباه نیست، اظهار کرد: در المپیک بازی آسان نداریم و هر تیمی با بهترین بازیکنانش پا به این میدان می‌گذارد. در واقع المپیک جای اشتباه نیست و باید خطا‌های بازیکنان در جریان بازی به کمترین میزان خود برسد. در المپیک تجربه حرف اول را می‌زند و به نظرم ما هم باید از بازیکنان باتجربه به بهترین نحو احسن استفاده کنیم چرا که یک بازیکن پخته ارزش  هر امتیاز کسب شده را می‌داند و و در لحجظات حساس بهتر می‌داند چگوه تیم را از بحران نجات دهد. مطمئنا تجربه‌ای که آلکنو از چندین حضور در المپیک دارد، می‌توان به والیبال ایران هم کمک کند.  

کارخانه در پایان گفت: نباید به یکباره انتظار جوانگرایی داشته باشیم و باید این کار تدریجی صورت پذیرد. نهایتا هر سال باید یک یا دو بازیکن به تیم بزرگسالان معرفی شوند. جوان‌تر‌ها باید آرام آرام به تیم بزرگسالان اضافه شوند. نکته مهم دیگر بحث سن بازیکنان است. اگر از برزیلی‌ها الگو بگیریم آنها می‌گویند سن و سال به هیچ عنوان مهم نیست و اگر یک بازیکن از نظر بدنی آمادگی دارد و باانگیزه در تمرینات حاضر می‌شود به چه دلیل باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند.  

بیشتر بخوانید: چنبره دلال‌ها روی والیبال ایران/ از لابی در اردوی تیم ملی تا قول‌های عجیب به تیم‌های لیگ برتری

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه تیم والیبال جوانان بهروز عطایی ولادیمیر آلکنو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه تیم والیبال جوانان بهروز عطایی ولادیمیر آلکنو تیم والیبال جوانان والیبال ایران یک بازیکن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد

با توجه به حواشی زندگی شخصی رایان گیگز، جایگاهی برای او در تالار مشاهیر لیگ برتر وجود ندارد. 

طرفداری | رایان گیگز سیزده بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده است. او در کنار عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس، نام‌های خود را در رکوردهای بسیاری از جمله تعداد بازی و تعداد پاس گل می‌بیند. اسطوره منچستریونایتد این روزها به دلیل حواشی زندگی شخصی‌اش از جامعه فوتبال طرد شده است. 

به گزارش تلگراف؛ رایان گیگز با وجود تبرئه شدن از اتهام خشونت خانگی در دادگاه ماه جولای، برای چهارمین سال متوالی در ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر نادیده گرفته شد. این اقدام در حق گیگز که رکورددار بیشترین تعداد قهرمانی (۱۳) و پاس گل (۱۶۲) در لیگ برتر محسوب می‌شود، سوالاتی را در مورد احتمال قرار گرفتن اسطوره شیاطین سرخ در لیست سیاه و محرومیت دائمی از دریافت عنوان «بالاترین افتخار فردی لیگ برتر» ایجاد کرده است. گیگز 50 ساله در نوامبر 2020 به خشونت فیزیکی علیه کیت گریویل، پارتنر سابقش، متهم شد. در سال 2022 دادگاه نتوانست در مورد پرونده گیگز با گریویل و خواهرش به نتیجه برسد. بعدها دادستان اعلام کرد شاکی پرونده به دلیل «فشار روحی ناشی از دادگاه قبلی» تمایلی برای شهادت علیه سرمربی سابق ولز ندارد. به همین دلیل پرونده خشونت خانگی رایان گیگز مختومه اعلام شد. 

طی سه سال اول رونمایی از »تالار مشاهیر لیگ برتر» نامی از رایان گیگز وجود نداشت. حتی ختم پرونده نتوانست به تبعید او از بین افرادی که سهمی بزرگی از تاریخ لیگ برتر دارند، پایان دهد. سران لیگ برتر از اظهار نظر در مورد محرومیت مداوم گیگز و اینکه آیا او برای همیشه در لیست سیاه قرار گرفته است، خودداری کرده‌اند. روزهای گذشته نام 15 نامزد برای کسب دو جایگاه دیگر تالار مشاهیر اعلام شد که مطابق انتظار، نامی از پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر وجود نداشت:

سول کمپل، مایکل کریک، اندی کول، لس فردیناند، سسک فابرگاس، گری نویل، مایکل اوون، ادن هازارد، داوید سیلوا، یحیی توره، ادوین ون در سار، جان تری، نمانیا ویدیچ، جرمین دفو و رابی فاولر 

هواداران فوتبال انگلیس می‌توانند تا هشتم آوریل از طریق این لینک برای انتخاب دو عضو جدید تالار مشاهیر لیگ برتر رای دهند. روز 22 آوریل نتیجه نهایی رای‌گیری مشخص خواهد شد. بازیکنان نامزد در لیست ورود به تالار مشاهیر باید تا اول ژانویه ۲۰۲۴ بازنشسته شده باشند و برای انتخاب آن‌ها، تنها عملکردشان در لیگ برتر در نظر گرفته می‌شود، نه عملکرد در سایر رقابت‌ها.

در این مورد بخوانید:

بازگشت مخفیانه رایان گیگز به فعالیت در فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد