Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پراش در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط برگزاری اردو‌های تیم ملی دوچرخه سواری جاده اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) تهران را به سمت چالوس و نمک آبرود ترک کردیم و  از امروز (سه‌شنبه) دور جدید اردوی تیم ملی با حضور ۶ دوچرخه‌سوار آغاز می‌شود. اردوی جدید تیم ملی دو هفته خواهد بود و امیدواریم با رسیدن به مراحل پایانی اردو‌ها بتوانیم بهترین انتخاب را برای المپیک داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: پس از بازی‌های المپیک باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم. از همین رو هدفکذاری و برنامه‌ریزی ما محدود با المپیک نیست و در تلاشیم تا با یک برنامه جامع بتوانیم دوباره دوچرخه‌سواری ایران را به جایگاه اصلی خود در آسیا برسانیم. رکابزن المپیکی هم پس از حضور در چند تورنمنت خارجی که پیش‌بینی کرده‌ایم مشخص خواهد شد.   وی در واکنش اظهارنظرش در خصوص قطعی بودن عدم اعزام محمد گنج‌خانلو به المپیک گفت: من هیچ وقت صحبتی در مورد قطعی بودن این موضوع انجام ندادم و تنها شرایط هرکدام از دوچرخه‌سواران تیم ملی را شرح دادم. همه نفرات حاضر در اردو شانس حضور در المپیک را دارند و به هیچ عنوان هنوز به نظر قطعی رسیده‌ام و بازهم تاکید می‌کنم که رکابزن المپیکی پس از شرکت در مسابقات خارجی پیش‌رو مشخص خواهد شد. درباره گنج‌خانلو تنها به این موضوع اشاره کردم که مسیر رقابت در المیپک سربالایی‌های سنگینی دارد و گنج‌خانو در این بخش ضعیف‌تر است.  

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره اعزام‌های برون مرزی اظهار کرد: در سال ۲۰۲۰ مسابقه خاصی برگزار نشد و از همین رو باید در رویداد‌های بیشتری شرکت کنیم تا آماده‌ترین فرد را برای المپیک انتخاب کنیم. از چند کشور اروپایی دعوتنامه داریم و امیدواریم با حضور در مسابقات اینچینی بتوانیم هم بهترین انتخاب را داشته باشبم و هم در بهترین شرایط آمادکی کامل تمرینات را اجرا کنیم.

پراش در پایان درخصوص بحث کرونا گفت: تاکنون ۵ رکابزن تیم ملی دو مرحله واکسیناسیون شده‌اند و تنها صفرزاده منتظر پاسخ جواب تستش است. بیشتر بخوانید: دعوت از ۶ رکابزن به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت