Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:07:22 GMT

سید عمار حکیم: حمله به کنسولگری ایران در کربلا محکوم است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۸۴۲

سید عمار حکیم: حمله به کنسولگری ایران در کربلا محکوم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا را محکوم کرد.

او در پیامی عنوان کرد: «حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی اقتدار حکومت را در معرض خطر قرار می‌دهد و تلاش‌ها برای برقراری روابط خارجی متعادل و استوار با همه کشورهای جهان را با خطر مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برخی رفتارهای فردی که در آنها به هیئت‌های دیپلماتیک که مهمان عراق هستند حمله شده و در تازه‌ترین مورد حمله به کنسولگری ایران در کربلای معلی محکوم است.»

رهبر جریان حکمت ملی عراق از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست که امنیت لازم برای همه هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها در همه استان‌های کشور را تامین کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سید عمار حکیم کربلا عراق جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، وی همچنین تاکید کرد حمله به کنسولگری ایران در دمشق ، ایران را وادار به واکنش کرد.

السودانی  گفت: حمله ای که به کنسولگری ایران در دمشق  انجام شد؛ نقض آشکار و مغایر با قوانین بین المللی است و همین امر بود که ایران را وادار به نشان دادن واکنش کرد با وجودیکه  ما تلاش کردیم این وضعیت را مهار کنیم.

نخست وزیرعراق در پاسخ به سوالی درباره پرتاب پهپادها از خاک عراق اعلام کرد: ما گزارش یا نشانه‌ای مبنی بر پرتاب موشک یا پهپاد از عراق در جریان حمله ایران دریافت نکرده‌ایم در حالیکه موضع ما در این زمینه شفاف و روشن است و ما  اجازه نمی‌دهیم عراق به صحنه درگیری  تبدیل شود و به این مساله پایبند هستیم.

نخست وزیر عراق با اعلام این مطلب که نمی توان در هر موضوعی که مربوط به وضعیت عراق باشد، پای ایران را به میان کشید(ایران را دخیل دانست) ؛ گفت: موضوع پایان دادن به کار ائتلاف بین‌المللی خواسته عراق و بخشی از برنامه دولت این کشور است و نمایندگان پارلمان نیز آنرا مصوب کرده اند.

دیگر خبرها

  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • حمله ایران به اسرائیل اقدام ایران به تلافی حمله به کنسولگری اش بود
  • روسیه: حمله ایران نتیجه بی توجهی شورای امنیت به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران بود