Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پیامی، این حمله را محکوم و بر ضرورت تامین امنیت هیئت های دیپلماتیک تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به حمله معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پیامی عنوان کرد: حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی اقتدار حکومت را در معرض خطر قرار می‌دهد و تلاش‌ها برای برقراری روابط خارجی متعادل و استوار با همه کشورهای جهان را با خطر مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برخی رفتارهای فردی که در آنها به هیئت‌های دیپلماتیک که مهمان عراق هستند حمله شده و در تازه‌ترین مورد حمله به کنسولگری ایران در کربلای معلی محکوم است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از دولت و دستگاه‌های امنیتی خواست که امنیت لازم برای همه هیئت‌های دیپلماتیک و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها در همه استان‌های کشور را تامین کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جریان حکمت ملی عراق هیئت های دیپلماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی مقام‌های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش‌ها در منطقه

دبیر شورای امنیت روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی بر حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی اسرائیل» گفت‌وگوی تلفنی کرد.

پاتروشف و هنگبی بر نیاز به خویشتن‌داری برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه تأکید کردند.

پاتروشف به رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی اطلاع داد که روسیه از حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک حمایت می‌کند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود و هدف قرار دادن نمایندگی‌های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست

سرگئی لاوروف افزود: همه کشور‌ها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند. همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشور‌ها محکوم شود.

دیگر خبرها

  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • رایزنی مقام‌های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش‌ها در منطقه
  • رایزنی مقام های امنیتی روسیه و اسرائیل درباره تنش ها در منطقه