Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:51:29 GMT

محمد الننی در توئیتر: قلب و روح من برای فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۸۷۵

محمد الننی در توئیتر: قلب و روح من برای فلسطین

محمد الننی هم حمایت خود از فلسطینیان را ابراز کرد.

محمد الننی به جمع فوتبالیست های حامی فلسطین پیوست.

به گزارش طرفداری، پس از ماجراهایی که طی روز های اخیر در فلسطین اتقاق افتادند، تعدادی از ستارگان فوتبال اروپا ار جمله ریاض محرز و اشرف حکیمی به حمایت از فسلطینی ها پرداختند. محمد الننی، هافبک 28 ساله و مصری باشگاه آرسنال هم در توئیتر خود به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد:

قلب، روح و حمایت من برای تو فلسطین

همچنین بخوانید:

حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

اشرف حکیمی در توییتر: فلسطین را آزاد کنید

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد الننی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

انجمن علمای یمن با تاکید بر اهمیت تحریم شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی این رژیم، از امت اسلامی خواستند برای حمایت از ملت و آرمان فلسطین بسیج شده و برای رساندن آب و غذا و امکانات به مردم غزه اقدام جدی کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات شنیع اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، خواستار بسیج عمومی و حمایت از غزه و آرمان فلسطین در تمامی سطوح رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و نظامی شد.

انجمن علمای یمن طی کنفرانسی که در صنعا برای حمایت از غزه برگزار شده بود امت اسلامی را به بسیج عمومی و اقدام برای بسیج مردمی، بسیج نخبگان علمی و فکری و سیاسی و رسانه‌ای جهت حمایت از غزه دعوت کرد. 

علمای یمن در این کنفرانس که تحت عنوان «ندایی به علمای امت اسلامی برای انجام وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و فتح موعود» برگزار شده بود تاکید کردند که حمایت از غزه و آرمان فلسطین یک تکلیف بزرگ بر گردن همه امت اسلامی در همه سطوح است.

در بیانیه‌ای که انجمن علمای یمن صادر کردند، به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکت‌های اسرائیلی و آمریکایی و همه شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید شده که هرگونه هماهنگی سیاسی و اقتصادی و امنیتی با رژیم اشغالگر باید قطع شود.

صنعا: تا زمانی که جنایات اسرائیل ادامه دارد عملیات‌های یمن متوقف نمی‌شود

علمای یمن از رژیم‌های سازشکار خواستند تا در ماه مبارک رمضان از جنایت عادی‌سازی با اشغالگران عقب‌نشینی و توبه کنند.

در این بیانیه آمده است که مردم در کشورهای عربی و اسلامی باید به رهبری علما برای شکستن محاصره غزه و بازکردن گذرگاه‌ها جهت رساندن غذا و دارو و آب به مردم غزه حرکت کنند و حاکمان خود را برای انجام این کار تحت فشار قرار دهند.

آنها همچنین مجدداً خواستار تجمع جدی و صمیمانه امت اسلامی حول محورهای جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع مقاومت در برابر استکبار آمریکا و غرب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • حمایت از فلسطین اولویت جهان شهرمقاومت
  • پویش پیمان محمد(ص)؛ میثاقی برای قطع تجارت نفت و غذا با رژیم اسراییل 
  • حمایت قاطع بانوان گرگانی از مردم فلسطین
  • محمد الهندی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • حمایت مهمانان ضیافت امام حسنی‌ها از مردم فلسطین
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • باید اسرائیل را وادار کنیم تا مصوبه آتش بس را اجرا کند
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی