Web Analytics Made Easy - Statcounter

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حمله هوایی گسترده علیه نوار غزه را تصویب کرده و وزیر جنگ این رژیم در مناطق اطراف نوار غزه حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، منابع صهیونیستی گزارش دادند که «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم در مناطق اطراف نوار غزه حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش منابع صهیونیستی، گانتز در مناطق نزدیک نوار غزه تا شعاع ۸۰ کیلومتری به مدت ۴۸ ساعت حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.

در عین حال، پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی «حمله هوایی گسترده» علیه نوار غزه را تصویب کرده است.

در ادامه این گزارش آمده که سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که ارتش این رژیم خود را برای «برای چند روز حمله آماده می‌کند».

رسانه‌های صهیونیستی در عین حال گزارش دادند که ارتش این رژیم چند سامانه گنبد آهنین را در بخش‌های مختلفی از مرکز فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

این اعلام پس از حمله گسترده راکتی گروه‌های مقاومت مستقر درنوار غزه به مواضع رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های اطراف نوار غزه صورت گرفته است.

«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز، با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی باید مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند که در پی عدم واکنش تل‌آویو به خواسته گروه‌های مقاومت، مواضع این رژیم در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه هدف حملات گسترده راکتی قرار گرفت.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بودکه در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله هوایی نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی اطراف نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در خیابان جورج مقابل مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

در پی این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده که به دنبال آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین بمباران خانه‌های مسکونی در شهر رفح طی بامداد امروز دست کم هشت شهید از جمله پنج کودک برجای گذاشت.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه نزدیک به تقاطع السنافور واقع در شرق شهر غزه را نیز بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های الزهرا و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

از سوی دیگر نهاد دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که نیروهای این نهاد یک گور دسته جمعی را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شناسایی کردند.

بر اساس اعلام این نهاد فلسطینی، ۵۰ پیکر شهدای فلسطینی که توسط اشغالگران صهیونیست به صورت دسته جمعی در این گور خاک شده بودند شناسایی شدند.

کد خبر 6083963

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • موج حمله‌های هوایی و زمینی علیه غزه و کشف یک گور دسته جمعی