Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:33:47 GMT

توضیحی درباره مرگ یک پاراگلایدارسوار در گتوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۱۱۳

توضیحی درباره مرگ یک پاراگلایدارسوار در گتوند

ایسنا/خوزستان سرپرست هیات انجمن های ورزشی خوزستان توضیحاتی درباره حادثه سقوط پاراگلایدر در سایت گتوند و مرگ یک ورزشکار، ارائه داد.

هومن خدری در گفت و گو با ایسنا درباره حادثه سقوط یک پاراگلایدر در ۱۹ اردیبهشت ماه در سایت گتوند، اظهارکرد: مهدی محمدزاده ورزشکار اهل رشت استان گیلان بدون این که با کمیته پرواز هوایی هیات انجمن های ورزشی خوزستان یا اداره ورزش و جوانان گتوند برای پرواز با پاراگلایدر هماهنگی انجام دهد، در ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) اقدام به پرواز می کند که متاسفانه به دلیل این که ورزشکار نکات ایمنی پرواز را به صورت کامل رعایت نکرده بود، سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم عملیات اورژانس گتوند نیز بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا می کند و ورزشکار آسیب دیده به بیمارستان کارون گتوند منتقل شده و سپس نیز او با بالگرد به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می شود اما متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

سرپرست هیات انجمن های ورزشی خوزستان گفت: این ورزشکار مجوزی برای پرواز نداشت و ما هم در جریان پرواز او در سایت گتوند نبودیم.

وی با تسلیت به جامعه ورزش هوایی کشور بابت فوت این ورزشکار، افزود: این موضوع یک تلنگر برای ورزشکاران این رشته است که هر وقت قصد پرواز با پاراگلایدر از سایت های پروازی را دارند، با مسئولان مربوطه هماهنگ کنند تا ما نیز بعد از بررسی شرایط آب و هوایی، مجوز پرواز را صادر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پاراگلایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید

مدیریت روابط اجتماعی کار آسانی نیست. ما اغلب درگیر توضیح رفتار‌ها و تصمیمات خود به دیگران هستیم. اما در برخی موارد لزومی ندارد به دیگران توضیح دهید. در ادامه ۸ موردی را بررسی می‌کنیم که بر اساس علم روانشناسی، توضیحی برای آنها به دیگران بدهکار نیستیم. دانستن این موارد به شما کمک می‌کند مرز‌های خود را مشخص کنید و روابط سالم تری داشته باشید.

۱. مرز‌های شخصی شما

از نظر روانشناسی یکی از ضروری‌ترین عناصر خودمراقبتی، تعیین و حفظ مرز‌های شخصی است. ما اغلب احساس می‌کنیم که نیاز داریم این مرز‌ها را برای دیگران توجیه کنیم، به خصوص اگر به چالش کشیده شود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که شما به کسی توضیحی برای محافظت از فضا، زمان، انرژی یا آرامش خود مدیون نیستید. شما نیازی به ارائه توضیح یا عذرخواهی برای مرز‌های خود ندارید. آنها حق شما هستند و بخش مهمی از سلامت روانی و عاطفی شما را تامین می‌کنند.

۲. انتخاب‌های زندگی شما

تصمیماتی که ما در مورد زندگی خود می‌گیریم، اغلب مورد بررسی دیگران قرار می‌گیرد. چه مسیر شغلی شما باشد، چه سبک زندگی یا وضعیت روابط شما، به نظر می‌رسد مردم همیشه نظری درباره انتخاب‌های شما دارند. اما نکته این است که شما به کسی توضیحی برای انتخاب‌های زندگی خود بدهکار نیستید.

۳. گذشته شما

گذشته ما بخشی از وجود ماست. آن چیزی که امروز هستیم را شکل می‌دهد. با این حال، ما را تعریف نمی‌کند. همه ما فصل‌هایی در زندگی‌مان داریم که ترجیح می‌دهیم آنها را بسته نگه داریم، لحظاتی که از آنها پشیمان هستیم یا به سادگی می‌خواهیم از آنها عبور کنیم. شما به کسی توضیحی برای گذشته خود بدهکار نیستید. در لحظه حال زندگی کنید، درس‌های آموخته شده را در آغوش بگیرید و بدون نیاز به تایید یا درک دیگران درباره گذشته خود به جلو حرکت کنید.

۴. روال خودمراقبتی شما

مراقبت از خود، خودخواهی نیست، بلکه ضروری است. اما در دنیایی که مدام توجه و انرژی ما را می‌طلبد، گاهی وقت گذاشتن برای خودمان برای دیگران جای سوال دارد. شما به کسی توضیحی برای روال خودمراقبتی بدهکار نیستید.

ذهن آگاهی اهمیت وقت گذاشتن برای خود، شناخت نیازهایمان و رسیدگی به آنها را به ما می‌آموزد. چه قدم زدن آرام در طبیعت  یا صرفاً خواندن یک کتاب خوب باشد، این لحظات تنهایی و تغذیه روح بسیار مهم هستند.

شما نیاز‌های خود را می‌شناسید و به آنها رسیدگی می‌کنید. شما برای خود و سلامتی خود ارزش قائل هستید و این چیزی است که شما نیازی به توجیه یا توضیح آن برای کسی ندارید.

۵. باور‌ها و ارزش‌های شما

همه ما باور‌ها و ارزش‌های منحصر به فرد خود را داریم که دیدگاه‌های ما را شکل می‌دهد و اقدامات ما را هدایت می‌کند. گاهی اوقات، باور‌های ما با اطرافیانمان اختلاف دارد و شما به کسی توضیحی برای باور‌ها و ارزش‌های خود بدهکار نیستید.

باور‌ها و ارزش‌های شما بخشی از هویت شما هستند. آنها شالوده شخصیت شما را تشکیل می‌دهند و نیازی نیست آنها را برای کسی توجیه کنید. آنچه واقعاً اهمیت دارد این است که با باور‌ها و ارزش‌های خود در صلح باشید. آنها مال شما هستند و معتبر هستند، مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند یا چه می‌گویند.

۶. مسیر شما به سوی خودسازی

خودسازی یک سفر عمیقا شخصی است و در مورد رشد، یادگیری و تکامل با سرعت خود و به روش خود است. شما برای سفر خود به سوی خودسازی توضیحی به کسی بدهکار نیستید. مسیر شما مال شماست ممکن است آهسته و پیوسته باشد یا پر از جهش باشد. به هر حال این مسیر شماست که باید در آن قدم بردارید. هرگز احساس نکنید که باید سرعت خود یا روش‌های خودسازی خود را توجیه کنید. هر قدمی که برمی دارید، هر چقدر هم که کوچک باشد، گامی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودتان است؛ و این چیزی است که باید به آن افتخار کنید، نه چیزی که نیاز به توضیح یا دفاع داشته باشد.

۷. وضعیت عاطفی شما

همه ما روز‌های خوب و روز‌های بد خود را داریم. شما به کسی توضیحی برای وضعیت عاطفی خود بدهکار نیستید. اگر روز سختی را سپری می‌کنید، نیازی به توجیه آن برای کسی ندارید. به طور مشابه، اگر احساس می‌کنید حالتان خوب است و می‌خواهید خوشحالی خود را ابراز کنید، نیازی به توضیح دلیل آن ندارید. احساسات شما متعلق به شماست.

۸. تنهایی شما

تنهایی می‌تواند نیرومند باشد. شما به کسی توضیحی برای میل به تنهایی بدهکار نیستید. ذهن آگاهی ما را تشویق می‌کند که تنهایی را به عنوان فرصتی برای شارژ مجدد، تأمل و ارتباط مجدد با خود بپذیریم. چه در سفر انفرادی، چه گذراندن آخر هفته در خانه، یا صرفاً لذت بردن از یک فنجان قهوه، به یاد داشته باشید که لازم نیست نیاز خود را به تنهایی برای کسی توضیح دهید.

نتیجه

این ۸ نکته جامع نیست، اما شروع خوبی برای درک این موضوع است که زندگی شما متعلق به شماست و لازم نیست آن را برای کسی توضیح دهید. به یاد داشته باشید، برای استقلال خود ارزش قائل شوید و آزادی حاصل از آن را در آغوش بگیرید. به هر حال، شما نویسنده داستان زندگی خود هستید و این به شما بستگی دارد که چگونه نوشته شود.

منبع: روزیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403