Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@01:09:00 GMT

آتش سوزی در پامنار تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۱۳۴

آتش سوزی در پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک خانه واقع در خیابان پامنار تهران خبر داد و گفت: یک جوان ۳۵ ساله از مرگ نجات پیدا کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۴۹ شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان پامنار، خیابان حق پرست یکم به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای شامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: اولین ایستگاه آتش نشانی ظرف مدت ۴ دقیقه به محل حادثه می‌رسد و مشاهده می‌کند که یک ساختمان ۴ طبقه قدیمی دچار حریق شده است.

ملکی گفت: حریق در زیرزمین این ساختمان به وسعت ۷۰ الی ۸۰ متر که محل نگهداری مکمل‌های ورزشی و پروتئین‌ها بود رخ داده بود.

وی گفت: به دلیل این آتش سوزی دود زیادی در راه پله و طبقات بالاتر پخش شده بود. اما نکته مهم این بود که در ورودی این زیرزمین قفل بود و آتش نشانان با تلاش بسیار توانستند قفل آن در را باز و به محل آتش سوزی ورود کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه آتش نشانان سریعاً توانستند آتش را خاموش کنند گفت به گفته شاهدان عینی یک مرد حدود ۳۵ ساله داخل این واحد بوده است که آتش نشانان زمان عملیات اطفا حریق توانستند این فرد را هم نجات دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HqS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار اعلام کرد: حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی حدود ساعت ۱۸ دیروز با تماس اهالی محله بهاران سبزوار به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد که آتش نشانان  بلافاصله از ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

عباس معصومی به خبرنگاران افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه با حضور اهالی در منزل، بلافاصله کار جست و جو، تهویه و اطفای حریق را بطور همزمان آغاز کردند.

وی گفت: با خاموش کردن آتش و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، این عملیات پایان یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی سبزوار گفت: کارشناسان در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند  که خسارات زیادی را به این منزل مسونی وارد کرد.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعال و ایستگاه ششم این شهر نیز در حال اجرا است.

سبزوار در  غرب خراسان رضوی  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم