Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:51:26 GMT

کنترل ورودی و خروجی ١۵ شهر خوزستان در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۱۳۸

کنترل ورودی و خروجی ١۵ شهر خوزستان در روز عید فطر

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت‌های تردد برون استانی، ورودی و خروجی ١۵ شهر استان خوزستان نیز کنترل می‌شوند.

ولی‌اله حیاتی با اشاره به اجرای محدویت‌های تردد در ایام عید فطر، اظهار کرد: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت‌های تردد برون استانی، ورودی و خروجی ١۵ شهر استان خوزستان نیز کنترل می‌شوند و از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی در این شهرها جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: طبق تاکید استاندار خوزستان، یک عزم عمومی بین علما، نخبگان و و فرهیختگان ایجاد شده و پیام‌های متععدی از گروه‌های مرجع، مبنی بر اینکه مردم در دید بازدیدهای عید فطر شرکت نکنند، منتشر شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: امیدوارم مردم شریف استان خوزستان همکاری لازم را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و در ایام عید فطر در دید و بازدیدها مراعات کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به طرح موضوع گلایه دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم از حضوری بودن امتحانات خود، تصریح کرد: برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و در ستاد ملی روی این موضوع کاملا بحث شده است.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: مقرر شد امتحانات این دو پایه به صورت حضوری برگزار شود و زمان حضور در امتحانات بیش از یک ساعت و نیم طول نکشد و اولویت برگزاری امتحانات در فضای باز و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در اجرای پروتکل‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا عيد فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش

دریافت 62 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیر ورودی و خروجی زاهدان به خاش به دلیلی حجم ورودی آب به سطح شهر از این سیر مواصلاتی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

شایان ذکر است در بارش سال گذشته نیز با شکسته شدن بند خاکی دور شهر زاهدان، شاهد ورود آب باران از مسیر رفت و برگشت خاش به زاهدان بودیم.

کد خبر 6081514

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید