Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:17:07 GMT

مشکل صدا در ویندوز ۱۰ را به سادگی حل کنید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۲۹۴

مشکل صدا در ویندوز ۱۰ را به سادگی حل کنید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مجنون کامپیوتر؛ شما ممکن است پس از نصب ویندوز ۱۰ با مشکلاتی روبرو شده باشید، مشکلی که بیشتر کاربران با آن رو به رو می‌شوند، مشکل صدا در ویندوز ۱۰ است که تاکنون بسیاری از افراد را آزار داده است. این سیستم با چندین تعریف مختلف ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها ناسازگار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه حل‌هایی برای حل مشکل صدا در ویندوز ۱۰ وجود دارد که با انجام مرحله به مرحله آن‌ها می‌توان از کار با این ویندوز لذت برد.

بیشتر بخوانید

چگونه می‌توان راه اندازی خودکار برنامه‌های ویندوز ۱۰ را متوقف کرد؟

در ادامه این راه حل‌ها را می‌خوانید:

توصیه می‌کنیم ابتدا به روزرسانی ویندوز ۱۰ را از طریق تنظیمات Windows Update نصب کنید که می‌توانید از منوی Start به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بررسی پورت‌های صوتی در رایانه

هنگام مواجه شدن با مشکل صدا در ویندوز ۱۰، اطمینان حاصل کنید که تمام اتصالات مربوط به صدا را بررسی کرده و کابل خارج شده از بلندگو را در درگاه خروجی صحیح داخل مادربرد در جعبه کامپیوتر قرار دهید، ۳ درگاه‌های خروجی در رایانه وجود دارد پورت ورودی و خروجی و پورت Mic. اگر بیش از یک درگاه خروجی در رایانه خود پیدا کردید، همه آن‌ها را امتحان کنید تا یکی از آن‌ها به درستی برای شما کار کند.

عیب یابی Windows Audio را امتحان کنید

ابزار Windows Audio Troubleshooter را در ویندوز ۱۰ پیدا کرده و می‌توانید از آن برای بررسی و حل مشکل صدا در ویندوز به روشی آسان استفاده کنید. می‌توانید با کلیک راست روی نماد صدا در نوار پایین ویندوز، آن را اجرا و این ابزار را راه اندازی کنید و مراحل ساده‌ای را برای حل مشکل صدا دنبال کنید. این ابزار به شما اطلاع می‌دهد که مقداری مشکل صدا وجود دارد و به طور خودکار آن را برطرف می‌کند. در صورت عدم موفقیت در این روند، این ابزار همچنین به شما در مورد مشکلی که با آن روبرو هستید و برخی دستورالعمل‌ها برای حل دستی آن اطلاع می‌دهد.

فرکانس پیش فرض را تغییر دهید

با کلیک راست روی نماد صدا و تنظیمات دستی، می‌توانید برخی تنظیمات را عوض کنید، روی بلندگو‌ها و روی Properties کلیک کنید، سپس پنجره Advanced را باز کنید. از آنجا می‌توانید فرکانس صدا را به صورت دستی تغییر دهید.

پیشرفت‌های صوتی را غیرفعال کنید

ویژگی Audio Enhanctions برخی از افکت‌ها و تنظیمات صدا را در ویندوز به شما ارائه می‌دهد، اما ممکن است مشکلی از جمله آزار دهنده بودن بلندی صدا یا افزودن فیلتر‌های صوتی را برای شما ایجاد کند، می‌توانید با رفتن به همان منوی قبلی از نماد صوتی، آن را لغو کنید. برای غیرفعال کردن تمام جلوه‌های صوتی در ویندوز ۱۰، بر روی Enhanctions و سپس Disable all کلیک کنید.

کارت صدا را در ویندوز ۱۰ به روز کنید

وقتی مشکل صدا در ویندوز ۱۰ ادامه پیدا کرد، باید کارت صدا را به روز کنید، می‌توانید آن را از طریق وب سایت رسمی مادربرد خود با جستجو در Google برای نام برد و سپس تایپ درایور‌ها، دانلود کنید یا به صفحه پشتیبانی در صفحه مادربرد بروید تا کارت صدای رسمی را با به روزرسانی دیگر دریافت کنید.

همچنین می‌توانید کارت صدا را در ویندوز ۱۰ با جستجوی مدیر دستگاه در فهرست شروع یا از طریق Cortana به روز کنید، سپس به نماد کارت صدا Windows بروید و روی کنترل کننده‌های صدا، ویدئو و بازی کلیک راست کرده، سپس روی Update Driver کلیک کنید، سپس برای به روزرسانی تعریف صوتی، به طور خودکار، برای به روزرسانی نرم افزار درایور را جستجو کنید.

همچنین می‌توانید از طریق منوی Device Manager مجدداً کارت صدا را در داخل ویندوز نصب کنید که همیشه از طریق Windows Update به روز می‌شود. با کلیک کردن در سمت راست ماوس روی دستگاه صوتی High Definition می‌توانید این کار را انجام دهید.

آخرین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که درایور کارت صدا را برای همیشه حذف کنید، سپس یک نسخه به روز شده را از وب سایت رسمی دانلود کرده و از سازگاری آن با سیستم خود اطمینان حاصل کنید، سپس رایانه را مجدداً راه اندازی کرده و کارت جدید را نصب کرده و یک آزمایش انجام دهید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز ۱۰ ویندوز 10 کامپیوتر شخصی کارت صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول

سفرهای لحظه آخری، دریچه‌ای به سوی دنیای تجربیات جدید و هیجان‌انگیز هستند. سفری بدون برنامه‌ریزی دقیق، پر از غافلگیری‌های خوشایند و فرصتی برای رهایی از روزمرگی. اگر به دنبال سفری ارزان و در عین حال جذاب هستید، سفر لحظه آخری به استانبول می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

اگر برای شما هم سوال شده است که چگونه می‌توانید یک سفر لحظه‌آخری به استانبول داشته باشید با این مطلب همراه باشید تا نکات مهم در این رابطه را بدانید و با یکی از بهترین هتل های استانبول، هتل جواهیر آسیا مال تپه استانبول آشنا شوید. سپس چمدان‌هایتان را ببندید، ماجراجویی منتظر شماست!

چرا سفر لحظه آخری؟

تصور کنید بلیط چارتر را با قیمتی ارزان می‌خرید و در هتلی لوکس با قیمتی مقرون به صرفه اقامت می‌کنید. زیرا قیمت پرواز و هتل در سفرهای لحظه آخری به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. از طرفی سفر بدون برنامه‌ریزی، پر از غافلگیری‌های خوشایندو تجربیات جدید است.

با سفر لحظه آخری بدون دغدغه‌، برنامه‌ریزی های پیچیده و سردرگمی های طولانی قبل از سفر، به مکان‌هایی سفر می‌کنید که همیشه آرزوی دیدنشان را داشتید.

چگونه لحظه آخری به استانبول سفر کنیم؟

برای این نوع سفر، دو روش وجود دارد، شما می‌توانید خودتان خدمات موردنیاز برای سفر مانند پرواز و هتل را رزرو کنید و یا یک تور لحظه آخری مناسب را انتخاب کنید. در ادامه تمامی مراحل توضیح داده شده است:

انتخاب زمان مناسب: فصل‌های کم‌گردشگر (پاییز و زمستان) برای سفرهای لحظه آخری مناسب‌تر هستند. در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص، قیمت‌ها به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

انتخاب پرواز و هتل: برای یافتن بهترین پرواز و هتل، حتما از وب‌سایت‌های مختلف و آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری معتبر مانند فلای‌ت ودی کمک بگیرید تا در دام کلاه‌برداران نیفتید. گفتنی ‌است که اگر تاریخ سفر خود را انعطاف ‌پذیر کنید می‌توانید از پرواز های چارتری که هزینه مناسب تری دارند و یا تخفیف‌های ویژه برای تاریخ‌های کم‌تردد استفاده کنید. در منو وب سایت فلای تودی گزینه کی‌کجا را انتخاب کنید تا بتوانید به لیست پروازهای ارزان در تاریخ های مختلف دسترسی داشته باشید.

انتخاب تور لحظه آخری

شما می‌توانید تورهای لحظه اخری را نیز در سایت های معتبر بیابید. این تورها هیچ تفاوتی با تورهای معمولی استانبول ندارند ولی هزینه کمتری برای آن می‌پردازید زیرا زمان شروع آن بسیار نزدیک شده است. البته ممکن است حق انتخاب محدودتری داشته باشید. بنابراین باید مدارک موردنیاز سفر مانند گذرنامه و لوازم ضروری خود را همیشه آماده نگه دارید تا در صورت یافتن فرصت مناسب، بلافاصله راهی سفر شوید. برای خرید تور استانبول نیز می توانید از فلای تودی کمک بگیرید.

آمادگی و سرعت عمل

در نظر داشته باشید که پرواز ها و یا تورهای لحظه آخری به سرعت تمام می‌شوند، پس در تصمیم‌گیری تردید نکنید و سریع عمل کنید. خوشبختانه برای سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارید اما مدارکی همچون گذرنامه را نیز همیشه آماده داشته باشید زیرا زمان کافی برای دریافت آن نخواهید داشت. چمدان‌های خود را نیز پیش‌تر آماده کنید.

سفر لحظه آخری به استانبول، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی خواهد بود. با آمادگی کامل، رعایت نکات ذکر شده و اطمینان حاصل کردن از شرکت و یا وبسایت مورد نظر خود می‌توانید از این سفر نهایت لذت را ببرید. هتل جواهیر آسیا نیز می‌تواند با فراهم کردن اقامتی خاطره‌انگیز برای شما، سفرتان را تکمیل کند.

 

هتل جواهیر آسیا مال تپه استانبول (Cevahir Asia)

این هتل یک هتل 5 ستاره است که در منطقه مال تپه استانبول واقع شده. که 10کیلومتر از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen فاصله دارد. مرکز خرید مال تپه نیز با فاصله 5 دقیقه پیاده روی از هتل قرار گرفته است.

هتل جواهیر آسیا در سال 2015 افتتاح شد و دارای 240 اتاق و سوئیت است. واحد های اقامتی این هتل با دکوراسیونی مدرن و ابعاد بزرگ مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق ها منظره ای زیبا رو به دریای مرمره نیز دارند.

امکانات و خدمات هتل

رستوران‌های هتل، انواع غذاهای دریایی، ترکی، بین المللی و نوشیدنی های خوشمزه را به مهمانان ارائه می دهند. در برخی روزها، موسیقی زنده نیز در این رستوران ها اجرا می‌شود. این هتل دارای استخر سرپوشیده و رو باز است که در کنار مرکز تناسب اندام، سلامتی و تفریح شما در طول سفر را فراهم می‌کند.

مرکز اسپای هتل جواهیر آسیا، طیف وسیعی از انواع ماساژ ها را ارائه می‌دهد که پس از استحمام در حمام ترکی هتل، می‌تواند لحظاتی دلنشین را برای استراحت شما رقم بزند. فضای باز این هتل نیز با درختان سرسبز و نورپردازی زیبا، برای قدم زدن در محیطی دل‌انگیز در اختیار شماست.

دسترسی به اینترنت رایگان، در سراسر هتل، صرافی، ارائه خدمات24 ساعته با کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد و دارا بودن امکانات مخصوص معلولین و سالمندان از دیگر نکات مثبت این هتل هستند.

هتل جواهیر آسیا یک انتخاب محبوب برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی راحت و مجلل در استانبول هستند که می‌توانید برای رزرو این هتل با کمترین قیمت از طریق فلای تودی اقدام کنید.

رزرو هتل با پایین‌ترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی، به عنوان اولین و بزرگترین سامانه رزرواسیون آنلاین هتل در ایران، یک شرکت گردشگری معتبر است که با ارائه خدماتی نوین و متمایز، تجربه سفری اقتصادی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

فلای تودی با ارائه بیش از 1.5 میلیون هتل در سراسر جهان، انتخابی گسترده و متنوع را برای شما فراهم کرده و با ارائه ضمانت بهترین قیمت هتل، این اطمینان را به شما می‌دهد که هتل مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت رزرو می‌کنید.

شما می‌توانید دیگر خدمات مورد نیاز سفر مانند خرید بلیط هواپیما، خرید تور،دریافت ویزا و... را نیز به صورت یکجا، با چند کلیلک ساده، از طریق مراجه به وبسایت یا اپلیکیشن فلای تودی دریافت کرده و پس از آن از پشتیبانی 24 ساعته نیز در تمامی مراحل سفر استفاده کنید.

 

دیگر خبرها

  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • روش های بازکردن قفل گوشی