Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:49:02 GMT

اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۴۹۲

اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک حادثه نادر و عجیب در ایالت تامیل نادو هند، فیل‌های خشمگین پس از تخریب حدود ۳۰۰ درخت موز تنها یک درخت را سالم باقی گذاشتند. این درخت موز، درختی بود که یک پرنده روی آن آشیانه ساخته بود و جوجه‌های آن در داخل آشیانه بودند.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده درختان تخریب شده را در کنار درخت موزی که آشیانه روی آن ساخته شده و سالم باقی مانده است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو جوجه‌های پرنده در حالی که در داخل آشیانه هستند دیده می‌شوند.

این حادثه در منطقه «ایرود» واقع در اطراف شهر «ساتهیامانگالا» رخ داد. بنا به گزارش Thanthi TV پنج فیل پس از فرار از جنگل ویلاموندی وارد این منطقه شدند. این فیل‌ها سپس وارد باغ یک مرد محلی شده و به حدود ۳۰۰ درخت موز خسارت وارد کردند. اما هنگامی که ساکنان محلی سرگرم بررسی میزان خسارت بودند با این صحنه عجیب روبه‌رو شدند. این فیل‌ها به یک درخت که روی آن آشیانه پرنده ساخته شده و داخل آن چهار جوجه بود هیچ آسیبی وارد نکرده بودند.

بیشتر بخوانید

تصاویری جالب از لحظه در آغوش کشیدن حیوانات!

این ویدئو در تاریخ ۷ می‌در یوتیوب منتشر و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «حیوانات به زبان یکدیگر آشنا هستند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی درخت موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه قطع کردن تنه یک درخت توسط سگ آبی (فیلم)

 

 

 

منبع : حادثه نیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سگ ماستیف تبتی، بزرگترین سگ دنیا (فیلم) گیر کردن سر یک سگ در چرخ خودرو (فیلم) اقدام تحسین برانگیز یک پاکبان بروجردی برای نجات توله‌های یک سگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط یک شیر نر به داخل آبشار + فیلم
  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • لحظه قطع کردن تنه یک درخت توسط سگ آبی (فیلم)
  • کاهش ۲۰ درصدی کانون‌های فرسایش بادی در برنامه هفتم
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • ببینید | واکنش ضرغامی به قطع درختان منطقه نور؛ به ما ربطی ندارد
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟
  • درختان سرو ۳۳۰۰ ساله در ایلام
  • بهار به درختان الیمالات نرسید!