Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:20:14 GMT

سفارش بستنی باب اسفنجی کودک ۴ ساله دردسر ساز شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۵۲۵

سفارش بستنی باب اسفنجی کودک ۴ ساله دردسر ساز شد! +عکس

روزیاتو: پسر ۴ ساله‌ای به نام نوح روئیز عاشق ۲ چیز است: بستنی یخی و باب اسفنجی. هنگامی که این کودک دو موردی که عاشق آن‌هاست را در یک محصول واحد پیدا کرد یک تصمیم عاقلانه گرفت و آن‌ها را برای خود سفارش داد! بگذارید دقیق‌تر بگوییم. او دقیقا ۹۱۸ عدد از آن‌ها را سفارش داده است! با استفاده از حساب فروشگاه آمازون مادرش و بدون آن که به او بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مادر نوح، جنیفر برایان به نوح اجازه داد تا وقتی که آیپدش از کار افتاده، با لپتاپ مادرش کار کند. مادر نوح در یک اتاق دیگر مشغول به کار بوده است که نوح خیلی راحت و آشکار به حساب مادرش که با خواهرش هر دو مشترک از آن استفاده می‌کنند در فروشگاه آمازون می‌رود و اتفاقاتی که نباید، می‌افتد! مادر نوح می‌گوید: «او مدام در طی روز عدد ۵۱ را تکرار می‌کرد. راه می‎‌رفت و می‌گفت ۵۱، ۵۱.» او ادامه می‌دهد: «من زیاد به این اتفاق فکر نکردم چرا که نوح بعضی اوقات کلماتی را برای خودش مدام تکرار می‌کند. از این اتفاق نیز آنچنان تعجب نکردم چون او به اوتیسم مبتلا است.»

 تماسی از خواهر تعجب کرده

حالا زمان آن است که خواهر جنیفر به او زنگ بزند. او که حسابی عصبانی و آشفته شده بود با داد و سر و صدای زیادی در تماس خود به خواهرش می‌گوید: «می‌دانید، شما باید سفارش این همه را متوقف کنید.» جنیفر در این لحظه به خواهرش می‌گوید: «من نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنی.» گفته می‌شود سه جعبه بزرگ که هر کدام ۳۰ کیلوگرم هستند و به انجماد نیاز دارند به خانه جنیفر و نوح تحویل می‌شود. اینجاست که مادر نوح متوجه می‌شود پسرش ۵۱ بسته یا به عبارتی ۹۱۸ عدد بستنی یخی باب اسفنجی به ارزش ۲۶۱۹ دلار سفارش داده است! اینجاست که ۵۱ گفتن‌های نوح برایش منطقی می‌شود.

یک دردسر یخی

گفته می‌شود آمازون این بسته‌ها را پس نمی‌گیرد چرا که از فروشنده شخص ثالث تامین شده‌اند. برایانت که مادر سه فرزند می‌باشد هیچ تصوری از چگونگی پرداخت شهریه‌های این ترم فرزندانش، نداشت. یکی از دوستان جنیفر سعی کرد به او کمک کند تا بستنی‌ها را در بعضی از خرده فروشی‌ها به فروش برسانند تا مادرش بتواند شهریه مدرسه فرزندانش را دوباره بدست بیاورد. لازم به ذکر است که مادر این فرزند در نظر دارد تا نوح را به یک مدرسه خاص کودکان اوتیسمی بفرستد تا فرزندش در آنجا تحصیل کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کودک ۴ ساله مادر نوح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش

آفتاب‌‌نیوز :

جنیفرلوپز( زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی.لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر آمریکایی است.

او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

همسر او بن افلک بازیگر معروف هالیوود است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله هرسینی به دست پسر ۳۵ ساله
  • جنایت زشت؛ قتل مادر به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • سو استفاده از کودک ۱۳ ساله برای فروش و جابه‌جایی مواد مخدر
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • جسد کودک ۴ ساله پس از روز سه در رودخانه شاوور کشف شد
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • زمان تشییع و خاکسپاری دوبلور باب اسفنجی اعلام شد
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش