Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز پنجشنبه این تیم برابر مقاومت البرز در دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به خاطر مصدومان زیادی که در تیممان حضور دارند، اگر قرار بود بازی‌های لیگ یک هفته دیگر ادامه پیدا کنند، در آن صورت خود مسئولان باشگاه گیتی پسند باید لباس به تن می‌کردند و وارد زمین می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت‌ها به شدت این فصل تیم ما را اذیت کرده است، اما ما همچنان مسیر خودمان را ادامه می‌دهیم و راضی به رضای خداوند هستیم.

از ابتدای فصل شرایطی به وجود آمد که وضعیت تیم ما را به کلی تغییر داد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره میزان رضایت از شرایط تیمش در این فصل بیان کرد: هنوز زود است بخواهم راجع به این موضوع صحبت کنم و باید یک هفته بعد از این که بازی‌های لیگ به پایان رسیدند، راجع به این مسئله حرف زد. به شخصه چیزی جز بالا بردن نتیجه من را راضی نمی‌کند، اما بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که دست ما نیست و زمانه آن را تغییر می‌دهد. مثلا باشگاه گیتی پسند اصفهان ابتدای فصل موفق شد بازیکنان فوق العاده بزرگ و حرفه‌ای را جذب کند و حتی بهترین امکانات را هم در اختیار من به عنوان سرمربی قرار داد. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که وضعیت تیم ما را به کلی تغییر داد.

بیشتر بخوانید

شمس: مربیان ایرانی پس از ۴ سال صاحب خانه خواهند شد
بازیکنانی که امسال در گیتی پسند بازی می‌کنند، با معرفت ترین قشر فوتسال هستند

شمسایی افزود: ابتدای فصل که مسابقات با ۲ ماه تاخیر شروع شدند. دوم این که همه بازیکنانم یک بار کرونا گرفتند و با شرایط نامناسبی به بازی‌ها برگشتند. بعد از آن مصدومیت‌های بازیکنانم شروع شد که به دنبال آن باز هم یک سری از بازیکنان کرونا گرفتند؛ آن هم در زمانی که هیچ بازیکنی نداشتیم که به میدان بفرستیم. در هر صورت وقتی این اتفافات را در کنار هم قرار می‌دهم، می‌بینم که از شرایط خودم اصلا راضی نیستم؛ اما از بازیکنانم بسیار رضایت دارم که با تمام سختی‌هایی که بود توانستند با تمام وجودشان بازی کنند. به نظر من بازیکنانی که امسال در تیم ما بازی می‌کنند با معرفت ترین قشر فوتسال هستند.

می‌خواستیم در لیگ چشم نوازی کنیم، اما الان باید مواظب باشیم چشممان کور نشود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ادامه داد: برای بازی روز پنجشنبه با مقاومت البرز اگر بتوانم به زور ۱۰ نفر از بازیکنانم را آماده کنم، باید صلوات بفرستیم. تیمی مثل گیتی پسند با آن همه ستاره کارش را ابتدای فصل شروع می‌کند و می‌خواهد در بازی‌های لیگ چشم نوازی کند، اما الان باید بیشتر مواظب باشیم که چشممان کور نشود. به هر حال برای بازی با مقاومت سروش احمدنیا، وحید شفیعی، قدرت بهادری، حمید احمدی و میثم برمشوری را نداریم. در کنار این‌ها وضعیت سعید احمد عباسی، سپهر محمدی و فرهاد توکلی هم برای بازی روز پنجشنبه مشخص نیست و شاید نتوانند بازی کنند.

شیوع کرونا باعث شد تعداد آسیب دیدگی‌ها افزایش پیدا کند

شمسایی بیان کرد: در هر صورت این تمام اتفاقاتی بود که این فصل برای ما افتاد. این خاصیت فوتبال است و زندگی همچنان ادامه دارد. باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با آن همه ستاره در لیگشان به مشکل خورده اند و تا آخرین روز برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. شیوع کرونا در کنار این که خیلی از عزیزان ما را گرفت، در ورزش هم اثر گذاشته و باعث شده است تعداد مصدومیت‌ها افزایش پیدا کند. مثلا در باشگاه‌های لیورپول، چلسی، رئال مادرید و بارسلونا تعداد زیادی از بازیکنان این تیم‌ها به خاطر مبتلا شدن به کرونا آسیب دیدگی‌های شدیدی پیدا کرده اند.

حضور سراجی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، نشان از توانایی بالای او دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره انتخاب مهرداد سراجی به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال گفت: ما از قدیم الایام آدم‌های بزرگی در فوتسال داشتیم که ریاست این کمیته را بر عهده داشته اند. حتی این افراد در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم دارای مقام و جایگاه بوده اند. مثل صادق درودگر، رضا افتخاری و علی کفاشیان در فوتسال حضور داشتند و موفق شدند قطار این رشته را در مسیر درستی به حرکت در بیاورند. ما حصل آن هم این شد که فوتسال ایران پله پله رشد کرد و در نهایت توانستیم به جایگاه واقعی دنیا برسیم. من هیچ ارتباط شخصی با سراجی ندارم. در هر صورت وقتی او در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور دارد و مدیرعاملی باشگاه بزرگی مثل سایپا را هم بر عهده دارد، نشان می‌دهد آن توانایی لازم را داشته است که به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال انتخاب شود.

بیشتر بخوانید

ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بازی با مقاومت را از دست داد
هیچ اسمی بزرگ‌تر از فوتسال نیست

شمسایی تصریح کرد: امیدوارم سراجی بتواند توانایی‌های خود را در فوتسال نشان دهد و امیدوارم در رشته‌ای که ما برای آن استخوان خرد کرده ایم با تمام وجودش کار کند. از قدیم آدم‌های بزرگی برای فوتسال زحمت کشیده اند، از حسین شمس و حمید ابطحی گرفته تا انصاری فرد که با تمام وجودشان به فوتسال خدمت کردند. در هر صورت همان طور که گفتم امیدوارم سراجی بتواند فوتسال را به سر منزل واقعی خودش برساند. به نظر من هیچ اسمی بزرگتر از فوتسال نیست و همه باید برای سربلندی این رشته تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحید شمسایی گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ابتدای فصل بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!