Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:35:36 GMT

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۶۷۶۰

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

مجید الهی راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ارزش هر سبد معیشتی تهیه‌شده  ۵۰۰ هزار تومان بوده و در ادامه کمک‌های مؤمنانه و اجرای رزمایش مواسات و همدلی مراکز نیکوکاری سطح استان ۶۵۰۰ بسته معیشتی رابین نیازمندان امروز توزیع می‌شود.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی در اجرای طرح اطعام مهدوی و ایران همدل گفت: به همت مراکز نیکوکاری و مردم سخاوتمند استان طی این ماه تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده میان خانواده‌های نیازمند طی ماه مبارک رمضان توزیع شد که توسط ۱۰۰ آشپزخانه مهدوی طبخ شده است.

 وی یادآور شد: مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) نیز با همکاری کانون‌های مساجد ۳۱۳ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات در دست توزیع دارد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی خراسان شمالی کمیته امداد ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه