Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:20:49 GMT

تصاویر/تجمع دانشجویان مشهدی در محکومیت حمله تروریستی کابل

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۰۴۷

تصاویر/تجمع دانشجویان مشهدی در محکومیت حمله تروریستی کابل

جمعی از دانشجویان بسیجی مشهد شب گذشته در پی اقدام تروریستی در کابل افغانستان با تجمع مقابل کنسولگری این کشور، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه که منجر به شهادت جمعی از دانش آموزان و معلمان مدرسه سیدالشهدا شده، یاد آنها را گرامی داشتند و به یاد مظلومیت‌شان شمع روشن کردند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمعی از دانشجویان بسیجی مشهد شب دوشنبه گذشته ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در پی اقدام تروریستی در کابل افغانستان با تجمع مقابل کنسولگری این کشور، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه که منجر به شهادت جمعی از دانش آموزان و معلمان مدرسه سیدالشهدا شده، یاد آنها را گرامی داشتند و به یاد مظلومیت‌شان شمع روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفجار مهیب روز شنبه ۱۸ اردیبهشت مقابل مدرسه «سیدالشهدا» در غرب کابل کودکان بی‌گناه را هدف حمله قرار داد که در این حادثه شمار زیادی از دانش‌آموزان، معلمان و اهالی محل شهید و زخمی شدند به طوری‌که طبق اعلام مقامات افغانستان آخرین آمار تلفات این حادثه ۸۵ شهید و ۱۴۷ زخمی است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد

وزارت خارجه طالبان ضمن محکومیت حمله انتحاری به مهندسان چینی در ایالت خیبر خونخواه این اقدام تروریستی را تلاش برای ناامن کردن منطقه عنوان کرد.

مقامات پلیس محلی به تازگی با تأئید خبر حمله انتحاری به کاروان خودرویی مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا به رسانه‌های این کشور گفتند بمب گذار انتحاری یک خودروی حامل مواد منفجره را در مسیر عبور کاروان مهندسان چینی که از اسلام‌آباد به سمت کمپی در «داسو» در حرکت بودند، منفجر کرد که در نتیجه پنج شهروند چینی و یک پاکستانی کشته شدند.

وزارت خارجه‌ طالبان در واکنش به این حمله تروریستی اعلام کرد: «وزارت خارجه افغانستان این نوع حوادث را تلاش برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای می‌خواند و تأکید می‌کند که کشورهای منطقه نباید اجازه دهند مخالفان همکاری‌های منطقه‌ای با ناامن کردن منطقه به اهداف خود برسند

بر اساس اعلام دولت اسلام‌آباد، این کشور تحقیقات جدی برای پاسخگو کردن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کرده اما تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده نگرفته است.

منطقه داسو محل یک سد بزرگ و منطقه‌ای است که پیش‌تر نیز هدف حملات قرار گرفته است. در سال 2021، انفجار یک اتوبوس به کشته شدن 13 نفر از جمله 9 تبعه چینی منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • فیلم| محاکمه عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت در مسکو
  • تجمع مردم و دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی مقابل سفارت ترکیه
  • تجمع مردم و دانشجویان در مقابل سفارت ترکیه و مطالبه قطع صادرات به رژیم اشغالگر قدس