Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:49:21 GMT

آغاز  احداث فاز جدیدی از بوستان «ارم» همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۲۱۷

ایسنا/همدان مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز احداث فاز جدیدی از بوستان ارم شهر همدان از ابتدای سال جاری خبر داد.

مسعود دهبانی‌صابر با اشاره اینکه پس از گذشت یک سال از اتمام پروژه پیاده رو سازی بلوار ارم شاهد رغبت و علاقه بسیار زیاد شهروندان به پیاده روی در این منطقه هستیم، اظهار کرد: با تعریف هرچه بیشتر پروژه های انسان محور در شهر هم می توان رضایت شهروندان از شهری که در آن زندگی می کنند را افزایش داد، هم باعث رشد ورزش شهروندی و بالطبع سلامت شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهمترین پروژه های فضای سبز سال جاری را احداث فاز جدید بوستان ارم دانست که از ابتدای سال آغاز شده و عملیات اجرایی آن با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است که این پروژه با توجه به حضور شهروندان همدانی از تمامی مناطق شهر در بلوار و بوستان ارم می تواند باعث رضایت حداکثری شهروندان باشد.

دهبانی‌صابر ادامه عملیات اجرایی پارک ولایت و اتمام عملیات اجرایی در پارک های محله ای قهرمان با مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع و کمال آباد با مساحت ۷۰۰۰ مترمربع را از دیگر پروژه های مهم فضای سبز در منطقه یک شهرداری دانست که عملیات اجرایی در پارک های قهرمان و کمال آباد به زودی به اتمام می رسند و در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری فضای سبز در بودجه شهرداری منطقه یک لحاظ شده که نشان دهنده نگاه ویژه و توجه هرچه بیشتر به مقوله فضای سبز و اهمیت آن در این منطقه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، وی با بیان اینکه شهرها به عنوان کانون های تمرکز فعالیت و زندگی انسان ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تضمین کنند چاره ای جزء پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم های طبیعی ندارند، مطرح کرد: دسترسی عادلانه به فضای سبز، حفظ و نگهداری آن از مؤلفه های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی بوده و شهرداری منطقه یک با افزایش هر چه بیشتر فضای سبز به دنبال این مهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بوستان شهرداري پياده روي فضاي سبز پارك عملیات اجرایی فضای سبز منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۷۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده که در حوزه سلامت به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

خانم مرادی افزود: بخش‌های مشاوره سلامت روان، خدمات دندانپزشکی، متخصصان در حوزه قلب و عروق، اورولوژی و زنان و زایمان، مشاوران حوزه تغذیه و حوزه مامایی در این نمایشگاه حضور دارند که این بخش با استقبال حداکثری شهروندان مواجه شده است.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت:در این نمایشگاه، گروه‌های جهادی و مردمی که می‌توانند خدماتی در بخش سلامت ارائه دهند، هم حضور دارند.

خانم مرادی افزود: نمایشگاه سلامت شهر به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف ارائه توانمندی‌های مدیریت شهری در حوزه سلامت و حضور حداکثری سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی، دانشگاهی، واحد‌های خدمت رسان در حوزه سلامت و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی دربین شهروندان تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بوستان لاله پذیرای شهروندان است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: اداره کل سلامت شهرداری تهران، با توجه به جایگاهی که در افزایش سطح سواد سلامت و کیفیت زندگی شهروندان دارد و ظرفیت‌های مختلف مانند خانه‌های سلامت و مراکز فراموز و فراهنگ برنامه‌های مختلفی در این نمایشگاه پیش بینی کرده است.

خانم مرادی افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد بیماری‌های قلبی و عرقی، کم تحرکی، رفتار‌هایی که سلامت روان و ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند، سلامت شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است که در برگزاری نمایشگاه، تلاش شده این اولویت‌ها در نظر گرفته شود و برنامه‌ها طبق نظر متخصصان حوزه علوم سلامت باشد.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت: درطول سال هم برنامه‌هایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود در خانه‌های سلامت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت