Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر حوزه حراست جهاددانشگاهی اردبیل گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در کمک به نیازمندان و مستمندان توزیع 100 پرس غذای گرم به همت مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی اردبیل انجام شد.

فردین محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همچون سایر نهادهای انقلابی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به رزمایش مواسات 1٠٠ پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی خشک را توسط مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش مرکز با همکاری کمیته امداد اردبیل توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل تلاش کرده تا با توجه به شیوع کرونا و فشار اقتصادی که به برخی از خانوارها وارد شده است، این کمک‌های انسان‌دوستانه را به شکل مستمر انجام دهد که در ماه مبارک رمضان نیز در چند نوبت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم برای نیازمندان انجام شده است.

مدیر حوزه حراست جهاددانشگاهی اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در کنار ماموریت و مسئولیت‌های خطیر در حوزه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و تقویت فعالیت‌های درمانی سعی کرده تا در این حوزه نیز به مسئولیت خطیر و انسانی خود عمل کرده و یاریگر خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توزیع غذای گرم جهاد دانشگاهی کمیته امداد امام خمینی استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی