Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:05:43 GMT

درخواست پارلمان اردن برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۳۲۶

درخواست پارلمان اردن برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

نمایندگان پارلمان اردن خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و فراخواندن سفیر اردن در تل‌آویو شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالمنعم العودات، رئیس پارلمان اردن و محمد الظهراوی، رئیس کمیته فلسطین در پارلمان نشستی را درباره پیامدهای تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی در قدس برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الظهراوی گفت: ما خواهان اخراج سفیر اسرائیل از اردن و فراخواندن سفیر اردن از تل‌آویو هستیم. همچنین باید از سفیر اردن به دلیل پذیرفتن دعوت روون ریولین، رئیس اسرائیل برای مراسم افطار بازخواست شود.

یکشنبه گروه‌های چپ‌گرا و ملی‌گرای اردن تحصنی را در منطقه الرابیه در نزدیکی مقر سفارت رژیم صهیونیستی در امان در اعتراض به تحولات اخیر در قدس و محله شیخ جراح برگزار کردند. معترضان خواهان اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند.

از اوایل ماه رمضان شهر قدس به ویژه مسجد الاقصی، منطقه باب العامود و محله شیخ جراح شاهد درگیری‌ها میان پلیس رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌هاست. همچنین از روز دوشنبه گروه‌های مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی حملات موشکی متقابلی را انجام دادند که در جریان حملات این رژیم به غزه چندین فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قدس اشغالی اردن اخراج سفیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد

پارلمان انگلیس دوشنبه شب  لایحه بحث برانگیزی را تصویب کرد که به دولت این کشور اجازه می‌دهد پناهجویانی را که به طور غیرقانونی وارد انگلیس شده اند به رواندا اخراج کند.

براساس گزارش القدس العربی، پس از اینکه اعضای مجلس اعیان انگلیس این پیش نویس قانون را بار‌ها و بار‌ها برای اصلاح بازگرداند، در نهایت موافقت کردند که هیچ اصلاحیه اضافی در متن ارائه نکنند که اجازه تصویب آن را داد.

پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه تایید کرد که همه چیز برای اخراج پناهجویان به رواندا آماده است و  مهم نیست چه اتفاقی بیفتد  به محض تصویب لایحه بحث برانگیز پارلمان در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

نخست وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی با هدف ارائه ابزاری که دولت برای سازماندهی این اخراج مهاجران غیرقانونی استفاده می‌کند، گفت که پرواز‌ها هر چه که باشد انجام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • تاریخچه روابط اردن و رژیم صهیونیستی
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری