Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی گودرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات مجلس در این شهرستان ۲۴۳ شعبه بوده است که در صورت ضرورت در انتخابات جاری تعدادی به این شعب افزوده می‌گردد که تعداد دقیق آن پس از تصویب هیات اجرایی اعلام می‌شود. 
وی اظهار داشت: عوامل اجرایی شعب به تعداد لازم و حتی ذخیره های مورد نیاز با مشخصات دقیق ثبت نام شده که پس از قطعی شدن تعداد شعب در شعب اخذ رای به کار گرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی بیان کرد: همه همکاران در ستاد انتخابات در کمیته های مختلف با امادگی کامل در حال تدارک انتخابات پرشور هستند.

رییس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: از امروز ۲۱ اردیبهشت با دستور وزیر کشور انتخابات ریاست جمهوری شروع می‌شود و داوطلبان پنج روز فرصت دارند تا با حضور در وزارت کشور ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: بعداز آن به مدت پنج روز شورای نگهبان به صلاحیت‌ها رسیدگی می‌کند که در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

رییس ستاد انتخابات بروجرد یادآور شد: اسامی داوطلبان روز ۶ خرداد ازطریق وزارت کشور اعلام می گردد و تبلیغات داوطلبان ریاست جمهوری آعاز می شود و تا روز ۲۶ خردادماه ادامه دارد. 
گودرزی افزود: در مورد انتخابات شوراها نتیجه رسیدگی به اعتراضات در هیات نظارت استان روز ۲۳ اردیبهشت به فرمانداری ابلاغ می شود و روز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبان اعلام خواهد شد. 
وی گفت: براساس برنامه زمان بندی همه عوامل انتخابات اعم از اجرایی، بازرسی وظایف خود را بدقت انجام داده اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد لرستان انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد لرستان اخبار کنکور ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد

دبیر ستاد امر به معروف گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره «طرح نور» گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد عفاف و حجاب به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور تشکیل شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کنار دیگر نهاد‌ها یکی از اعضای این ستاد است. مسؤلیت‌های ستاد ما در حوزه حجاب بعد از تأسیس ستاد عفاف و حجاب به این نهاد واگذار شد و تا الان درخواستی از سوی این نهاد برای ورود ما به طرح نور صورت نگرفته است.

وی افزود: ضابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی و جهادی هستند. اگر ستاد عفاف و حجاب از ما درخواست نیرو کند تشکل‌های مردمی و ضابطین ما آماده همکاری هستند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت فرهنگی و آموزشی دارد، اما در طرح نور کار امنیتی است و فراجا مستقیما با این طرح سر و کار دارد، اما من یک درخواستی کرده‌ام آن هم این است که اگر کسی دستگیر شد با او برخورد قهری نشود بلکه این افراد را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند تا ما با آموزش‌های مجازی و کار فرهنگی کار را پیش ببریم.

طاهری آکردی بیان کرد: این تفکری که برخی از مردم دارند که ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند است، غلط است. وظیفه ستاد ما فقط محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست بلکه ما مطالبه‌گری از دولت، نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر دولت را نیز در وظایفمان داریم. فرمانده و نهاد بالادستی در حوزه عفاف و حجاب ستاد عفاف و حجاب است البته کارشناسان ما در ستاد امر به معروف نیز نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد