Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس دانایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: بیشترین ثبت‌نام برای کرسی شورای اسلامی روستا زیر یکهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در استان مربوط به عباس آباد میامی است. 

وی اضافه کرد: ۱۶ نفر برای دست یافتن به سه کرسی شورای اسلامی روستای عباس آباد میامی ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: بیشترین ثبت‌نامی برای انتخابات شورای اسلامی روستا برای مناطق بالای یکهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت مربوط به روستای قلعه نوخرقان بسطام شاهرود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: ۲۱ نفر برای دست یافتن به سه کرسی شورای اسلامی روستای قلعه نوخرقان بسطام شاهرود ثبت‌نام کردند.

دانایی تصریح کرد: ۱۶ روستا در استان سمنان جمعیت بالای یکهزار و ۵۰۰ نفر دارند که در این روستاها، پنج نفر اعضای شورای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان یادآور شد: ۲۹۱ روستای استان سمنان دارای جمعیت کمتر از یکهزار و ۵۰۰ نفر هستن که اعضای شورای اسلامی این روستاها را سه نفر تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰۷ روستای استان سمنان واجد شرایط برای برخورداری از شورای اسلامی روستا هستند و در تمام این روستاها تعداد ثبت‌نام کنندگان برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی به حدانصاب رسیده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: میانگین استقبال از کرسی شورای اسلامی روستا در استان۲.۴ درصد است.

وی افزود: ۲ هزار و ۲۴۹ نفر یرای داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی برای ۳۰۷ روستا در استان سمنان نام نویسی کردند که از این تعداد ۹۳ درصد مرد و هفت درصد زن هستند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ۸۴ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا با مراجعه حضوری به بخشداری‌ها و ۱۶ درصد به صورت غیر حضوری ثبت‌نام کردند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سمنان مشارکت انتخاباتی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سمنان مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ سمنان مشارکت انتخاباتی توسعه روستایی اخبار کنکور کرسی شورای اسلامی روستا مدیرکل دفتر سیاسی یکهزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود