Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه محیط رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به ویژه در روز‌های کرونایی تعداد ۴۰۰ بسته کامل بهداشتی شامل؛ شامپو، مواد ضدعفونی کننده، مایع ظرفشویی و دستشویی، صابون، پودر رختشویی، ماسک، خمیر دندان، ژل ضدعفونی دست، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با پیگیری‌های انجام شده و همکاری شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) بین نیازمندان و مددجویان این نهاد توزیع شد.

او ارزش هر بسته بهداشتی را ۳ میلیون ریال و مجموع اعتبار هزینه شده برای تهیه ۴۰۰ بسته را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان نیز با همکاری شرکت‌ها و ارگان‌ها توانستیم غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی در چندین مرحله بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهر توزیع شده است.

محیط ضمن تشکر و قدردانی از این عمل خداپسندانه بیان داشت: امیدواریم با مساعدت شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) و سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه تامین مایحتاج معیشتی، لوازم ضروری زندگی و به ویژه لوازم بهداشتی، تهیه جهیزیه، لوازم التحریر و... عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته بهداشتی مواد شوینده بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره ۱۴۰۳، اظهار کرد: این عملیات ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 6083704

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)
  • زائران عمره از فرودگاه‌های مشهد و امام (ره) اعزام می‌شوند
  • زمان دقیق اعزام زائران عمره اعلام شد + جزئیات
  • اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می شود