Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:23:52 GMT

مشاوره پیش از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۶۳۳

مشاوره پیش از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان می‌گوید: مشاوره پیش از ازدواج می‌تواند در بحث کاهش آمار طلاق موثر باشد.

حشمت‌الله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش جوانان کارهای زیادی اجرا شده اما این حوزه بسیار گسترده‌ است و جوانان خواسته‌های زیادی دارند.

وی تصریح کرد: ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و غیره از مهمترین خواسته‌های جوانان بوده که هر کدام نیاز به شرایط خاص خودش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان‌الهی بیان کرد: با ازدواج یک جوان از حجم آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود و باید با ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده و البته کمک خانواده‌ها به جوانان در این زمینه کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: خوشبختانه خیران زیادی در بحث ازدواج جوانان ورود کرده و اقدامات شایان توجه‌ای انجام داده‌اند و اگر این‌ها گسترش داده شود بی‌تردید مثمر ثمر خواهد بود.

وی با اشاره به معضل طلاق به‌ویژه در چند سال ابتدایی زندگی مشترک، تأکید کرد: آموزش و مشاوره پیش از ازدواج می‌تواند در بحث کاهش طلاق موثر باشد و مراکز مشاوره‌ای برای این امر وجود دارد.

امان‌الهی افزود: هر چقدر شناخت و آموزش زیاد باشد، بدون شک اثرات مثبتی در زندگی و ازدواج خواهد داشت.
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ورزش و جوانان لرستان ازدواج مشاوره اوقات فراغت طلاق ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، گفت: تاکنون بر اثر تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز در استان گلستان ۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها را نشان می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مهدی مهیایی ظهر امروز در جلسه ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی 1403 با اشاره به کاهش تصادفات در استان، اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز استان گلستان تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید.

وی افزود: استان گلستان دومین استان از لحاظ نقاط حادثه‌خیز در کشور بوده که حدود 95 نقطه حادثه خیز در سطح استان داشتیم و این امر منجر شده بود آمار تصادفات و فوتی‌ها در سنوات گذشته بالا باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در سال 1402 با همکاری وزارت راه و جلساتی که در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اول رئیس جمهور برگزار شد، توانستیم 95 نقطه را به نصف کاهش دهیم، اهتمام استان برنامه بر این است تا پایان سال جاری دیگر نقاط باقیمانده را به صفر برسانیم.

مهیایی افزود: اقدامات خوبی که انجام شده از مجموع 16 هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی در دولت سیزدهم بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان آن در حوزه راه‌ها هزینه شده و این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت سیزدهم به موضوع ایمنی راه ها است.

وی عنوان کرد: براساس آخرین آمار مقایسه‌ای در خصوص فوتی‌ها، سال گذشته در چنین روزی 14 فوتی تصادفات جاده‌ای در استان داشتیم، در روز متناظر امسال با وجود تصادف شب گذشته این آمار 7 فوتی بوده است که کاهش 50 درصدی فوتی‌ها در سطح جاده‌های استان داشتیم.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • مواد غذایی موثر بر آلزایمر را بیشتر بشناسیم
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی