Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:15:42 GMT

ممنوعیت فعالیت مراکز اقامتی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۶۶۸

ممنوعیت فعالیت مراکز اقامتی استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، پذیرش مسافر در هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه‌های مسافر و میهمان پذیر‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از امروز سه شنبه به مدت پنج روز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا خزائلی افزود: همچنین در این مدت تالار‌های پذیرایی مجاز به فعالیت نیستند.

او اضافه کرد: تیم‌های نظارتی بر اجرای این مصوبه نظارت خواهند داشت و با متخلفان برخورد می‌شود.

خزائلی از هموطنان خواست در این مدت به قزوین سفر نکنند چرا که این شهر و استان نیز مانند دیگر نقاط کشور امکان میزبانی و پذیرایی از مسافران را ندارد.

۱۷ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۵ میهمان پذیر و ۱۳اقامتگاه بوم گردی در استان قزوین فعال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز اقامتی میراث فرهنگی تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است