Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان معتقد است استراحت‌های متعدد تیم فوتبال این باشگاه باعث ایجاد اختلال در روند رو به رشد شاگردان محمد ربیعی بوده است. - اخبار ورزشی -

علی علیزاده در مورد شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل نساجی مازندران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شکست همیشه سخت و تلخ است و از این نتیجه راضی نیستیم، اما هدف باشگاه مس و ربیعی این است که تیم را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و فکر می‌کنم از این هدف جلوتر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناراحت‌کننده است که مقابل تیم‌های پایین جدولی نتیجه نگرفتیم
وی در ادامه بیان کرد: ناراحت‌کننده است که در چند بازی مقابل تیم‌های انتهای جدولی نتیجه نگرفتیم اما از بچه‌ها راضی هستیم و آنها تمام تلاش خود را کردند. توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و نتیجه نگرفتیم. با این حال به نساجی تبریک می‌گویم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های دشواری که با سپاهان، پرسپولیس و فولاد داریم، سربلند از زمین خارج شویم.

دومین شکست پی در پی شاگردان ربیعی

مصدومیت‌ها ما را آزار داده، دست ربیعی خالی بود
معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد وضعیت کرونایی تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: قاضی به کرونا مبتلا شده بود اما تست او منفی شد و بازیکن کرونایی نداریم. مصدومیت در این فصل ما را آزار داده و کریم‌زاده و طرحانی مصدوم شده‌اند. در هر پُست یک بازیکن ذخیره داریم و غیبت آنها باعث می‌شود دست مربی خالی بماند. چند بازیکن ما هم عملکرد خوبی نداشتند و دست ربیعی خالی بود. همانطور که از کسب یک پیروزی خوشحال می‌شویم، شکست هم برای ما ناراحت‌کننده است و باید بتوانیم جبران کنیم.

کسب رتبه تک‌رقمی در پایان فصل کاری بسیار بزرگ است
علیزاده درباره جایگاه مس رفسنجان در پایان فصل و اینکه به نظر می‌رسد شاگردان ربیعی به بقا نزدیک شده‌اند، به تسنیم گفت: الان از هدف ابتدای فصل خود جلوتر هستیم، اما هنوز 8 بازی تا پایان فصل مانده و اگر امتیازات خوبی از تیم‌های در سطح خودمان مانند ذوب‌آهن، پیکان و پدیده بگیریم، می‌توانیم در نیمه اول جدول بمانیم. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم، اما نمی‌توانیم درخصوص جایگاه تیم در جدول قضاوت کنیم. بقا در لیگ برتر با رده سیزدهم و چهاردهم هم محقق می‌شود. اگر بتوانیم رتبه‌ای تک‌رقمی در پایان فصل کسب کنیم، کار خیلی بزرگی کرده‌ایم.

وقفه‌های زیاد لیگ برتر به روند رو به رشد مس ضربه زد
وی درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ و دیدارهای مس رفسنجان با فاصله‌های زیاد خاطرنشان کرد: هر 10 یا 15 روز یک بار برای ما بازی گذاشته‌اند و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. به ما استراحت زیادی دادند که نتوانستیم مقابل نفت مسجدسلیمان نتیجه خوبی بگیریم. پس از آن 10 روز استراحت داشتیم و با نساجی بازی کردیم. این وقفه‌ها باعث می‌شود از شرایط آرمانی خارج شویم. بعد از دیدار با سپاهان هم حدود 40 روز استراحت داریم که بسیار زیاد است. استراحت‌های زیاد به روند رو به رشد مس ضربه زد، اما نمی‌توانیم کاری کنیم و باید تابع برنامه باشیم.

ربیعی: هر چه آسایش روانی بیشتری داشته باشیم بازدهی بیشتری خواهیم داشت

اقدام ربیعی در بازی ندادن به انصاری عاقلانه بود
معاون باشگاه مس رفسنجان درخصوص وضعیت محمد انصاری اظهار داشت: انصاری مشکلی برای بازی کردن نداشت اما ما دست به عصا راه می‌رویم. اقدام ربیعی در بازی ندادن به انصاری عقلانی بود و او بازیکن را فدای یک مسابقه نکرد. ما در جذب بازیکنانی که نیم‌فصل به خدمت گرفتیم، نیم‌نگاهی به فصل بعد داشتیم و همه قراردادهای ما در نقل و انتقالات زمستانی به مدت یک سال و نیم بود.

منتظر لیست نهایی ربیعی برای مذاکره با بازیکنان هستیم
علیزاده در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه مس رفسنجان برای لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: منتظر لیست نهایی ربیعی هستیم تا قرارداد بازیکنان مد نظر او را تمدید یا مذاکرات را با مدیران برنامه بازیکنان پیشنهادی کادر فنی آغاز کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان باشگاه مس رفسنجان روند رو به رشد پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!