Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:02:09 GMT

نماز عید سعید فطر در مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۷۸۸۰

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در یک هزار و ۷۱ مسجد استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی در گفت و گو با ایسنا در آستانه عید سعید فطر اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات و همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از هیئات مذهبی و مردم متدین و روزه‌دار استان خراسان شمالی که در برپایی مراسم شب‌های قدر به‌خوبی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با روحانیون مستقر در شهرها و روستاها و ائمه جماعت مساجد، نماز عید فطر با همان دقتی که در شب‌های قدر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی از مردم خواست برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح و … به همراه داشته باشند.

وی تأکید کرد: سالمندان و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری جداً از حضور در نماز عید سعید فطر پرهیز کنند.

 حجت‌الاسلام رفیعی اظهار کرد: فضای باز و شبستان‌های مساجد استان خراسان شمالی آماده برگزاری نماز باشکوه عید فطر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نماز عيد فطر خراسان شمالي نماز عید سعید فطر برگزار می شود خراسان شمالی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی