Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه کامران، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابتها به علت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، به صورت آنلاین بوده و زمان برگزاری آن نیز از ۷ تا ۱۵ خرداد ماه امسال خواهد بود.

وی، اظهار داشت: نعمت بابایی پور و بهروز به‌آوری از شهرستان ابهر در رشته دوچرخه سواری، عباس محمودی از شهرستان ایجرود در رشته دو و میدانی و دلبر حضرتی و زهرا ملکی نیز از شهرستان زنجان در رشته پیاده روی سرعت، در رقابت های جهانی پیوند اعضا آمریکا شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران با بیان اینکه این پنج ورزشکار ملی پوش زنجانی که پیوند کلیه هستند خود را برای شرکت در این مسابقات آماده می کنند، افزود: مسابقات به صورت انفرادی و به مسافت پنج کیلومتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها که پارسال (۹۹) انتخاب و معرفی شده اند، ویدئوهای خود را به فدراسیون ارسال خواهند کرد که هنوز بخشنامه به دست ما نرسیده است.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، گفت: فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا ایران نیز ویدئوهای ارسالی ورزشکاران را به منظور داوری به آمریکا خواهند فرستاد.  

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا ورزشکاران پیوند عضو فضای مجازی زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ورزشکاران پیوند عضو فضای مجازی ایالات متحده آمریکا ورزشکاران پیوند عضو فضای مجازی زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسمی با حضور مسئولان،  از ۵۰ ورزشکار دختر و پسر قهرمان و مدال آور در سالن ورزشی شهدای شهرک امام خمینی بخش اسیر شهرستان مهر تجلیل شد.

این ورزشکاران در رشته‌های کونگ فو، جودو، تکواندو و کاراته در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری ،  مدال کسب کرده بودند. .

دیگر خبرها

  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر