Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:56:35 GMT

برگزاری وبینار «اثرات کوید ۱۹ بر اقتصاد ایران»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۰۵۵

برگزاری وبینار «اثرات کوید ۱۹ بر اقتصاد ایران»

مرکز مطالعات اقتصادی و سیاسی دانشکده‌ اقتصاد و علوم سیاسی با همکاری انجمن علمی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «اثرات کوید ۱۹ بر اقتصاد ایران» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با سخنرانی دکتر شریف زادگان ـ عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حسین راغفر ـ عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، دکتر حسین مرزبان ـ عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و دکتر علی دینی ترکمانی ـ عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و با دبیری دکتر مهدی یزدانی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۱۸، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://old.sbu.ac.ir/webinar مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ـ عضو هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک عملیات «وعده صادق» که اثبات‌کننده اقتدار و قدرت علمی ایران اسلامی به جهان بود، با بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این دانشگاه با ۳۳ هزار، ۲۵۰ هیئت علمی، ۶ واحد، ۲ مرکز و ۲۴ پردیس آموزشی تاکنون کارنامه درخشانی در حوزه آموزش عالی استان به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت هیئت علمی، کارمند و دانشجو از ظرفیت علمی و پژوهشی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر که با حضور استاندار فرهیخته و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، تأکید بسیار بر استفاده بهینه از ظرفیت علمی استان برای مرتفع کردن مشکلات و مسائل استان سیستان و بلوچستان به‌خصوص توسعه سواحل مکران انجام شده که در آخرین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اکثریت طرح‌ها و برنامه‌های مصوب شده با اولویت توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران بوده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر مطالبات مقام معظم رهبری درباره توسعه سواحل مکران، افزود: اجرای برنامه‌های علمی و پژوهشی در طرح‌های اقتصادی و استفاده از پژوهش و اقتصاد دانش‌بنیان امکان موفقیت در این عرصه را بیش از پیش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد