Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:31:55 GMT

افتتاح ۴ طرح تولیدی و صنعتی در کرج با حضور رییس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۲۱۶

افتتاح ۴ طرح تولیدی و صنعتی در کرج با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: چهار طرح در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و ایمپلنت های فیزیوتراپی، تجهیزات مورد نیاز لوازم خانگی، تولید انرژی برق و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی این تعداد واحد تولیدی بیش از 350 میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثناگو مطلق با اشاره به اینکه با افتتاح این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال حدود 125 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود اظهار داشت: طی یک سال گذشته برای دومین بار است که شاهد بهره برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها نامگذاری شده هدف مجموعه پیام بر این است تا با تسهیل گری و توسعه هر چه زیر ساخت بتوان شرکت های بیشتری در این منطقه را جذب کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل منطقه اقتصادی فرودگاه پیام رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد و مشکلات و مسائل این واحد‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در ابتدا از شرکت دارو شیشه استان، تولید کننده انواع محصولات پوکه شیشه‌ای اعم از آمپول، ویال، کارپول و کارتریج بازدید به عمل آورد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از ۵۰ خط تولید دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد پوکه شیشه دارو، توانسته همچنان مشتریان بازار داخلی و بین المللی خود را حفظ کند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک الوند مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

این مجموعه تولید کننده کاشی دیوار، سرامیک کف پرسلان لعابدار، پرسلان تکنیکال، پرسلان شوگر افکت، قطعات دکوری پرسلان لعابدار فول پولیش در ابعاد مختلف است که با تولید ۳۰ هزار فرصت شغلی، سالانه ۷۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می‌کند.

استان قزوین با دارا بودن یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی، از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی بهره‌مند است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم