Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بازاریابی و عملیات بانکداری نوین بانک گردشگری اعلام کرد: تاکنون حدود 20 هزار نفر از مردم از دریافت کارت هواداری پرسپولیس این بانک استقبال کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، هادی کوچکی گفت: صدور کارت هواداری پرسپولیس که از آبان ماه ۹۹ در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام هواداران پرسپولیس می‌توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب هواداری با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اقدام کنند.

کوچکی ادامه داد: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه رده "همراه" ، "حامی " و "دوآتیشه" صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده‌ها می‌توانند از مزایای متنوع این کارت‌ها برخوردار شوند.
وی درباره مزایای کارت‌های هواداری توضیح داد: کارت‌های هواداری از مزایای مختلفی همچون ترانسفر فرودگاهی، تخفیف در بهای هتل‌های فرودگاهی و همچنین خدمات اپلیکیشن "گردش پی" قابلیت استفاده خواهد داشت.

کوچکی تصریح کرد: همچنین در حال مذاکره با دستگاه‌های مختلف برای بهره‌مندی مزایای بیشتر برای دارندگان کارت های هواداری پرسپولیس برای سال 1400 هستیم.

این گزارش حاکیست: بانک گردشگری در فصل‌های آتی تا سال ۱۴۰۱ درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و ... به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش‌آفرینی کند.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارت هواداری پرسپولیس بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از بهار با پاکسازی طبیعت سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، شهرستان سپیدان با داشتن ۳۲ جاذبه طبیعی و گردشگری یکی از شهر‌های مهم گردشگری فارس است.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک
  • دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک ابلاغ شد
  • صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی در یزد
  • صدور کارت گردشگری با مزایای تخفیف ویژه در اراضی عباس‌آباد
  • صدور کران کارت بانکی در فرودگاه لارستان
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • کمک‌های ایرانی‌ها به مردم غزه به ۱۳۷ میلیارد تومان رسید
  • ارائه خدمات ویژه فرودگاه بین‌المللی لارستان در نوروز ۱۴۰۳/ از کران کارت بانکی تا صدور ویزا توریستی
  • عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر
  • استقبال از بهار با پاکسازی طبیعت سپیدان