Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: ۳۶۴ پایگاه و ۸۴۰ صندوق در محل مصلی های نماز عید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی برای جمع آوری و دریافت الکترونیک وجوه مربوط به فطریه و کفارات مردم نوع دوست استان مستقر خواهند شد.

«حسن رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یک واسطه میان نیازمندان واقعی، جامعه هدف خود، خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سال‌های گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۶۴ پایگاه و ۸۴۰ صندوق در محل مصلی های نماز عید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی برای جمع آوری و دریافت الکترونیک وجوه مربوط به فطریه و کفارات مردم خداجو و نوع دوست استان مستقر خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام، کودکان زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است، گفت: همشهریان می توانند جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت بهداشت و ضوابط کرونایی از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی به شماره 6367957079939448 کمک های خود را به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

 

رحیمی با اشاره به اجرای طرح ایران همدل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح 2 هزار و 290 بسته غذایی به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون ریال  و 19هزار و 500 پُرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و 900 میلیون ریال تا شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان بین جامعه هدف توزیع شده است.

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در پایان در خصوص مبلغ فطریه و کفارات جمع آوری شده در سال گذشته گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط موسسات خیریه تحت نظارت و مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی استان کمکی بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیرین و مردم نیکوکار استان جمع آوری شده بود.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران همدل جمع آوری فطریه و کفاره خراسان جنوبی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی و ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان بردسکن گفت: در حوزه امداد و نجات جاده‌ای ۳۹ پایگاه ثابت و موقت با به کارگیری ۱۰ هزار نفر روز و ۱۱۰ خودروی امدادی و عملیاتی و در حوزه جوانان نیز ۳۰ ایستگاه با ۳ هزار نفر روز در استان مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران آقا علی بن موسی الرضا هستند.

 دکتر محسن ذاکریان توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و لجستیکی را یکی از برنامه‌های اولویت دار جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد و گفت:تصمیم بر این است امسال حداقل ۳ تا ۵ پایگاه را در استان ایجاد کنیم و با کمک اعتبارات کشوری بتوانیم در بخش لجستیکی نیز اقدامات خوبی را در  استان انجام دهیم.

وی با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن اظهار امیدواری کرد در سال جاری مجوز یک پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای برای شهرستان بردسکن گرفته شود.

 

دیگر خبرها

  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی
  • سرور مردم خراسان جنوبی در ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) + تصاویر
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
  • محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات در کشور
  • رشد ۲۵ درصدی جمع‌آوری زکات در کشور
  • مشارکت ۶۴۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در اعتکاف علمی
  • اشک هاو لبخندهای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲