Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:57:07 GMT

رونمایی از سایت حامی جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۸۹۱۰

رونمایی از سایت حامی جهت رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی

ایسنا/یزد سایت «حامی تولید» با هدف دریافت مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد توسط دادگستری استان در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و شناسایی واحدهای نیمه فعال یا تعطیل شده، راه اندازی شد.

«محمدرضا حدادزاده» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در حاشیه نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آیین رونمایی از  سایت حامی تولید، ضمن بیان این مطلب، افزود: با این اقدام فعالان عرصه تولید و صاحبان حِرَف و صنایع می توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به واحد های خود و مشکلات پیش رو را بارگذاری کرده تا در اسرع وقت توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مورد بررسی قرار گرفته و از دستگاه های مسئول و نهاد های مرتبط در این خصوص اخذ و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نتیجه پیگیری از طریق همین سایت به اطلاع اصحاب تولید خواهد رسید،ابراز داشت: اطلاعات افراد و واحد های تولیدی در این سامانه محرمانه ثبت و ضبط می شود و صرفا در اختیار دبیر خانه ستاد در دادسرای عمومی و انقلابی یزد خواهد بود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: نیازی به مراجعه حضوری نیست و نتیجه اقدامات و بررسی ها از طریق پنل کاربری به اطلاع و نتایج اقدامات در جهت رفع موانع تولید از طریق همان سایت اطلاع داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابزط عمومی دادگستری یزد، دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان در پایان تلاش برای شناسایی و حل و فصل موانع تولید را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان ذکر و بیان کرد: تولید کنندگان، صنعت گران و کارفرمایان می توانند برای طرح مشکلات خود با مراجعه به سایت حامی تولید به آدرس www.hamitolidyazd.ir مسائل خود را جهت طرح در دبیرخانه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري يزد حمایت از تولید داخلی دادستان يزد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج افزود: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.
مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.
مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.
یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.
وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • لزوم فعال‌سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • ۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد