Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۲۵۰ بسته معشیتی به مناسبت عیدسعید فطر در راستای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهر لاهرود توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، تعداد 200 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و با محوریت طرح افطاری ساده بین نیازمندان و خانوارهای کم بضاعت منطقه لاهرود و سایر اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کمک خیرخواهانه در راستای رزمایش کمک مومنانه با همکاری و مشارکت بنیاد علوی، خیرین نیک اندیش و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لاهرود صورت گرفت.

 

این اقلام شامل برنج، خرما، ماکارونی، روغن مایع، پنیر، رب گوجه فرنگی، نان، آرد برنج، شکر، نبات و سویا است که با حضور فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر و مسئولان بخش لاهرود انجام شد.

 

پیش از این نیز همزمان با دهه سوم ماه مبارک رمضان و به همت خیرین نیکوکار، چندین نانوایی در قالب طرح نذر نان اقدام به پخت و توزیع نان و احسان در بین اهالی شهر لاهرود کردند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل شهر لاهرود امامزاده سید ابراهیم خراسانی ع اردبیل شهر لاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان