Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ حسن کیخا در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۲:۵۰ ظهر دیروز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی "ارتش" در میدان امام حسین(ع) ایرانشهر، خروجی شهرستان بمپور به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک می‌شوند و با علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود می‌کند قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی به ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیر کرده و به سمت روستای محمدان متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو آن را تعقیب می‌کنند که در همین حین یکی از سرنشینان خودرو پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودرو پلیس می کند و در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودرو انتظامی، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودرو فراری می کنند.

سرهنگ کیخا افزود: در نهایت خودرو پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین مرد خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری می شوند.

وی بیان داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودرو فراری بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی‌ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

کد خبر 600315 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده