Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آیین رونمایی از  سایت حامی تولید که با حضور رئیس کل دادگستری و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود، اظهار کرد: این سایت با هدف دریافت مشکلات و درخواست های واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد توسط دادگستری استان در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر شناسایی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی و شناسایی واحد های نیمه فعال و یا تعطیل شده، راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این اقدام فعالان عرصه تولید و صاحبان حِرَف و صنایع می توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به واحد های خود و مشکلات پیش رو را بارگذاری نموده تا در اسرع وقت توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مورد بررسی قرار گرفته و از دستگاه های مسئول و نهاد های مرتبط در این خصوص اخذ و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، با بیان این‌که نتیجه پیگیری از طریق همین سایت به اطلاع اصحاب تولید خواهد رسید، گفت: اطلاعات افراد و واحدهای تولیدی در این سامانه محرمانه ثبت و ضبط می شود و صرفا در اختیار دبیر خانه ستاد در دادسرای عمومی و انقلابی یزد خواهد بود.

حدادزاده تصریح کرد: نیازی به مراجعه حضوری نیست و نتیجه اقدامات و بررسی ها از طریق پنل کاربری به اطلاع و نتایج اقدامات در جهت رفع موانع تولید از طریق همان سایت اطلاع داده خواهد شد.

دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد، تلاش برای شناسایی و حل و فصل موانع تولید را یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی استان ذکر و خاطرنشان کرد: تولید کنندگان، صنعت گران و کارفرمایان می توانند برای طرح مشکلات خود با مراجعه به سایت حامی تولید به آدرس www.hamitolidyazd.ir مسائل خود را جهت طرح در دبیرخانه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ثبت نمایند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد دادگستری یزد قوه قضائیه خبرگزاری فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران

رئیس جمهور بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح امروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز