Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو از عملکرد خود و تیمش در بازی با فارِنسِه ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر پرتغال موفق شد در ورزشگاه دراگائو میهمان خود تیم فارِنسِه را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد که مهدی طارمی در این دیدار دو گل به ثمر رساند و دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که پس از این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد، درباره این بازی گفت: بازی خوبی را از خودم به نمایش گذاشتم، درست مانند تیم. ما عالی بازی کردیم. به فارِنسِه (تیمی که برای بقا در این لیگ می‌جنگد) تبریک می‌گویم چون آنها فوتبال بازی کردند و 10 بازیکن را در دفاع نگذاشتند.   

لیگ برتر پرتغال| جشنواره گل پورتو با درخشش طارمی/ ستاره ایرانی 2 گل زد، 2 پاس گل داد

طارمی که این فصل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 22 گل‌زده و 16 پاس‌گل با پیراهن پورتو را از خود برجای گذاشته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما همگی برای تیم بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند که در کنار چه کسی بازی کنم. ما برای شخصیت‌مان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم در دو بازی پایانی‌مان هم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم دراگائو میزبان فامالیسائو بود و علی رغم گلزنی مهدی طارمی اما اژدها نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و این مسابقه با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

ویدئو: 329929

در شرایطی که با تصمیم کونسیسائو، طارمی کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، اما این تیم میهمان بود که برخلاف جریان مسابقه، به گل رسید. روی حرکت خوبی که خوزه لوئیس رودریگز از سمت راست آغاز کرد، ارسال این بازیکن با ضربه سر جوندر کادیز به گل اول بازی تبدیل شد.

در ادامه و روی تلاش ستودنی اوا نیلسون، پورتو به گل تساوی رسید. این بازیکن مانع از خروج توپ از زمین بازی شد و آن را به چیکو کونسیسائو رساند که پسر سرمربی پورتو نیز وارد محوطه جریمه شد که شوت او با برخورد به زیدو یوسف، مدافع فامالیسائو، وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، میزبان باز هم غافلگیر شد. گوستاوو سا از سمت راست به حرکت در آمد که ارسال این بازیکن با عبور از تمامی بازیکنان در تیر دوم، به جوندر کادیز رسید و این مهاجم 28 ساله ونزوئلایی گل دوم خودش و فامالیسائو را به ثمر رساند.

در شروع نیمه دوم و با ورود طارمی به زمین مسابقه، خط حمله پورتو از این رو به آن رو شد. مهاجم ایرانی اژدها در متن چند موقعیت خوب و خطرناک قرار گرفت. نخستین ضربه او در محوطه 6 قدم، در مسیر ورود به دروازه با برخورد به یکی از مدافعان دفع شد. طارمی سپس مجددا در محوطه جریمه فرصت خوبی را به دست آورد که ضربه سراو روی تور دروازه فرود آمد.

مهاجم ایرانی سپس روی توپی که از عمق به درون محوطه جریمه ارسال شد، با ضربه سر فرصت فوق العاده ای را برای اوا نیلسون ایجاد کرد که شوت روی پای او را مدافع فامالیکائو دفع کرد. او سپس روی یک پاس در عمق صاحب فرصت خوبی شد که ضربه او از گوشه محوطه جریمه به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

سرانجام طلسم ناکامی های طارمی در دقیقه 82 شکسته شد. پس از آنکه گالنو از سمت چپ با یک فرار تند و تیز و تماشایی وارد محوطه جریمه شد، با یک پاس در عرض فوق العاده، یک موقعیت ایده آل را برای مهاجم ایرانی اژدها فراهم کرد که ضربه بغل پای طارمی به تور دروازه چسبید تا پورتو کار را به تساوی بکشاند.

ویدئو: 329927

طارمی که مدت زیادی است نتوانسته بود برای پورتو گلزنی کند، بالاخره طلسم شکنی کرد تا چهارمین گل مهاجم ایرانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال اینگونه به ثبت برسد.

در لحظات پایانی مسابقه اوا نیلسون به دلیل حرکت غیر ورزشی از زمین بازی اخراج شد و در نهایت نیز این مسابقه با تساوی 2 – 2 خاتمه یافت تا پورتو در رتبه سوم بماند و احتمالا فاصله این تیم با اسپورتینگ و بنفیکا بیش از پیش افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • بازگشت شکوهمند طارمی؛ ستاره ایرانی در نقش منجی
  • پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو