Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و سال‌ها در این سازمان خدمت کردم و در وزارت دفاع به عنوان معاون وزیر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن نیز مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی گفت : من برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آنها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم. برابر ماده ۵۷ قانون اساسی قوه مجریه و قوه مقننه و قوه قضاییه زیر امر رهبری است .

وی درباره تشکیل ستاد نیز گفت : تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

نامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی در رده اول غرب آسیا قرار دارد و این از اقداماتی که در ۴۰ سال اخیر رخ داد کاملا مشخص است و اگر بخواهیم یک هواپیمای مدرن بدون سرنشین ارتش آمریکا به آسمان ما تجاوز کرده بود توسط سامانه سپاه مورد هدف قرار گرفت و این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد .

این کاندیدای نظامی گفت:‌به صورت مستقل وارد انتخابات شده ام، ولی به لحاظ نوع تفکر اصولگرا هستم.

وزیر ارتباطات احمدی نژاد گفت: من مشورتی با احمدی‌نژاد برای نامزدی نکرده‌ام و ضرورتی هم نداشته است. عقبه من ارتش جمهوری اسلامی است.

27215

کد خبر 1513601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور شخصیت‌های برجسته هند، سفرا، دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی ده‌ها کشور جهان در دهلی نو برگزار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با تاکید بر ضرورت و اهمیت داشتن قدرت مستحکم دفاعی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ استقلال و داشتن توانایی بالای دفاعی و نظامی خود تامین کننده امنیت و برقرار کننده صلح در غرب آسیا است و ھر تهدیدی که منافع ملی و امنیت کشور را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
ایرج الهی در ادامه با اشاره به روابط کهن تاریخی و فرهنگی ایران و هند گفت: پیام نیرو‌های مسلح ایران برای جهانیان وکشور‌های همسایه بر صلح، دوستی و امنیت استوار است.
ژنرال آر، اس، رامان رئیس اداره اطلاعات ارتش هند در سخنرانی خود، روابط چند صد ساله ایران و هند و همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش دفاع میان ایران و هند را نشان از تعامل دوستانه دو کشور توصیف و بر تداوم همکاری‌های دوکشور در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با قدردانی از سیاست نگاه به شرق جمهوری اسلامی ایران و جایگاه هند در این رویکرد، افرایش همکاری‌های دوکشور در راهگذر شمال جنوب و تعاملات گسترده در بخش آموزش دفاعی میان دو کشور در سطوح مختلف را خواستار شد.
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در هند نیز در سخنرانی خود، روابط ایران و ھند را دوستانه خواند و بر ضرورت افزایش همکاری دفاعی میان دو کشور تاکید کرد۔
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ایران به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو