Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حج و‌زیارت خبرگزاری فارس، خادمان امامزاده صالح (ع) تجریش در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر تهیه و‌ توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز اقداماتی انجام دادند تا ماه میهمانی خدا را همه اقشار جامعه به خوبی سپری کنند. 

در مرحله نخست، اولین روز ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد که اکنون نیز در روزهای پایانی ماه رمضان برای رنگین کردن سفره‌های خانواده‌های کم‌برخوردار با اولویت خانوارهای پرجمعیت اقدام به توزیع خوراکی و غذای گرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) در این مرحله یک هزار و ۱۰۰ بسته ارزاق و همچنین غذای گرم در طرح ایران‌ همدل به همت امامزاده صالح (ع) و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و کمیته امداد بین مردم و نیازمندان‌توزیع می‌شود که شب گذشته تهیه و‌ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم انجام گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه در طرح ایران‌ همدل سعی داریم به نیازمندان در کنار بسته‌های معیشتی، کمکی برای تأمین مخارج زندگی نیز داشته باشیم، گفت: امیدواریم مردم نیز برای کمک به هموطنان همچون گذشته آستین بالا بزنند‌ و‌ با هر نیتی برای باز کردن‌گره مشکلات یکدیگر کمک کنند.

به گزارش فارس،  طرح همدلی پس از فرمایش مقام معظم رهبری‌ درباره مواسات و همدلی در ایام کرونا به همت نهادها و سازمان‌های مختلف اجرایی شد و امامزاده‌های استان تهران نیز با این طرح همراه شدند و برای کمک به نیازمندان اقدام به تهیه و‌ توزیع بسته معیشتی و ارزاق و حتی پوشاک کردند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران همدل بسته معیشتی تولیت امامزاده صالح خبرخوب امامزاده صالح بسته معیشتی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند

کیان دهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت ۲۸ فروردین روز جهانی هموفیلی و آرزوی سلامتی و زندگی توأم با آرامش برای این بیماران اظهار کرد: اداره کل انتقال خون استان اصفهان کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون را با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی مسؤولیت و مأموریت اصلی خود می‌داند و تلاش دارد تا با افزایش کیفیت و کمیت خون و فراورده‌ها به این مهم دست یابد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان بیش از یک هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی وجود دارد و این بیماران که با مشکل انعقادی خون دست و پنجه نرم می‌کنند به علت نقص ژنتیکی دارای کمبود فاکتورهای انعقادی ۸ و ۹ هستند که این کمبود فاکتور علت اصلی بروز تظاهرات بالینی خونریزی هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۵ واحد فرآورده رسوب کرایو از انتقال خون به مراکز درمانی استان ارسال شده است، ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و ۷۸۷ و معادل ۴۵ درصد در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران هموفیلی نوع A (کمبود فاکتور ۸) و سایر فاکتورهای موجود در کرایو (ون ویلیبراند، فیبرینوژن، فاکتور ۹ و …) مصرف شده است.

دهراب پور گفت: همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۳ هزار و ۶۶۰ واحد FFP (پلاسما) به مراکز درمانی استان ارسال شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۸۴ واحد و معادل ۶ درصد در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات کمبود فاکتورهای انعقادی استفاده شده است.

کد خبر 6079787

دیگر خبرها

  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند