Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به بازداشت دو نیروی راهداری و یک پیمانکار در جیرفت به اتهام ارتشاء و مشارکت در پولشویی، گفت: «دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سلامی از بازداشت دو نیروی راهداری و یک پیمانکار در جیرفت به اتهام ارتشاء و مشارکت در پولشویی خبر داد و بیان کرد: «متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه به دلیل عدم تودیع وثیقه، بازداشت شدند».

وی توضیح داد: «دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود ضمن تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح مشارکت داشتند و اتهام مشارکت در پولشویی نیز در پرونده‌ی آن‌ها وجود دارد».

وی با تاکید بر این‌که کشف این جرایم در حوزه‌ی مفاسد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، خاطرنشان کرد: «پرونده‌ی مربوطه در شعبه‌ی اول بازپرسی ویژه‌ی رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت در حال تکمیل تحقیقات است».

دادستان جیرفت گفت: «بر خورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه‌ی قضایی  است و دست‌اندرکاران مربوطه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین سلامی دادستان جیرفت اتهام ارتشا و پولشویی مشارکت در پولشویی یک پیمانکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سو استفاده از روابط خصوصی با مأمورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضائی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌ها، توسط مأمورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضائی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضائی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 6084763

دیگر خبرها

  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت