Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز، پزشکان هندی به شهروندان این کشور نسبت به استفاده از سرگین گاو برای درمان بیماری کرونا هشدار دادند و تأکید کردند که هیچ دلیل و سند علمی برای اثبات تأثیرگذاری سرگین برای درمان کرونا وجود ندارد.همچنین هشدار دادند که استفاده از سرگین باعث گسترش بیماری های دیگر می شود.

برخی از شهروندان هندی  در ایالت«گوجارات» در غرب این کشور هفته ای یک بار بدن خود را با سرگین و ادرار گاو می مالند به امید آن که این کار  ایمنی بدن های آنها در برابر ویروس کرونا تقویت کند یا به درمان این بیماری به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در باورهای هندوها گاو سمبل مقدس برای زندگی و زمین به شمار می رود و هندوها قرن هاست از سرگین گاو برای تمیز کردن خانه های خود و در مناسبت های مذهبی شان استفاده می کنند و بر این باورند که دارای ویژگی درمانی و پاکیزگی است.

«گوتام مانلال پوریسا» یکی از مدیران یک شرکت دارویی درباره این اقدامات گفت:« می بینیم...حتی پزشکان هم این جا می آیند...آنها بر این باورند که این کار ایمنی آنها را بهبود می بخشد و می توانند بدون هیچ گونه ترسی به بیماران خود رسیدگی کنند».

در زمان انتظار شرکت کنندگان برای مالیدن سرگین و ادرار بیشتر به بدن های شان تا خشک شود، گاوها را در آغوش می گیرند و به آنها احترام می گذارند و برای افزایش توانایی خود تمرین های یوگا انجام می دهند و پس از آن با شیر یا ماست خود را شست و شو می دهند.

ویروس کرونا تا کنون فاجعه ای در هند به بار آورده به طوری که 22.66میلیون مورد ابتلا و 246هزار و 116 مورد فوتی در این کشور ثبت شده است و کارشناسان می گویند که رقم های واقعی پنج تا ده برابر بیشتر از رقم های اعلام شده است.

شهروندان در سراسر این کشور برای به دست آوردن تخت برای بستری در بیمارستان ها یا اکسیژن و حتی دارو  مبارزه می کنند به طوری که بسیاری از بیماران به دلیل کمبود دارو و اکسیژن به حال خود رها می شوند تا بمیرند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کرونا در هند سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۲۰۰ کیلو کله پاچه توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)

دیگر خبرها

  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید