Web Analytics Made Easy - Statcounter

جی پلاس؛ ایرنا نوشت فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان ظهر امروز در محور ایرانشهر- بمپور با سوداگران مرگ درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از درگیری مسلحانه مأموران انتظامی این شهرستان با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد مقارن ظهر امروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود کرده که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیرگرفته و به سمت روستای محمدان متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو ،آن را تعقیب که در همین حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرده که در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو ی مذکور کردند.

سرهنگ کیخا افزود: در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیر اندازی ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 نیروی انتظامی قاچاقچیان مواد مخدر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فرمانده انتظامی خودروی پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد