Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-16@16:23:51 GMT

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۳۱۳

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

با صدور دستور برگزاری ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور رسماً روند ثبت‌نام از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز آغاز شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین

علی صدر معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفا در روز‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

صدر همچنین گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد