Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین رجبی روز سه شنبه با اعلام اینکه بازار تره بار این شهرستان از ۲۸ سال پیش راه اندازی شده و آماده بهره برداری است،گفت: طی این سالها غرفه داران جهت بهره برداری اقدامی انجام نداده و این بازار بلااستفاده مانده است.

وی افزود: با توجه به غیرفعال بودن این بازار که حدود ۱۱۰ غرفه دارد متاسفانه شهروندان تاکستان و کلیه شهرهای اطراف ناچار هستند جهت تامین اقلام تره بار خود به مرکز استان مراجعه نمایند که علاوه بر تحمیل هزینه های فراوان برای مردم منطقه متاسفانه در موارد متعدد خسارت جانی و مالی را در اثر این تردد شاهد می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی تصریح نمود: قاطعانه اعلام می شود از باب رعایت حقوق عامه مالکین غرفه ها موظفند ظرف یک ماه (تا ۲۰ خرداد ماه سال جاری) با در دست داشتن مدارک مالکیت به دفتر پیگیری حقوق عامه دادسرا و یا شهرداری شهرستان تاکستان جهت تعیین تکلیف مراجعه نمایند.

رجبی متذکر شد در صورت عدم مراجعه مالکین در مهلت مقرر غرفه ها به اشخاصی که متقاضی اجاره آن می باشند، واگذار می شود.

شهر تاکستان مرکز شهرستانی به همین نام و سومین شهر بزرگ استان قزوین است.

برچسب‌ها تاکستان بازار محصولات قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان بازار محصولات قوه قضاییه تاکستان بازار محصولات قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ارباب‌نیا با اشاره به اینکه عملیات مرمت پل خاتون از ۱۵ فروردین از سر گرفته شد، گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

وی مطرح کرد: در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد. در مراحل مرمت انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که موجب سنگینی پل شده بود، برداشته شد.

به گفته معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.

کد خبر 6085553

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان