Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: سیمای البرز همزمان با انتخابات در سراسر کشور و تا پایان زمان رای گیری با ویژه برنامه انتخاب به مدت ۹۰۰ دقیقه همراه با ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان و واحدهای مستقر در شهرستان ها همراه البرزی ها خواهد بود.

علی صادق مقدسی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم در جهت مشارکت در سرنوشت کشور گفت: هدف انقلاب مشارکت حداکثری مردم است و باید با تمام توان در راستای این هدف تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از صدا و سیمای البرز، مدیرکل صدا و سیمای البرز با اعلام ویژه برنامه های صدا و سیما در حوزه های رادیو،  تلویزیون، خبر و فضای مجازی گفت: سیمای البرز همزمان با انتخابات در سراسر کشور و تا پایان زمان رای گیری با ویژه برنامه انتخاب به مدت ۹۰۰ دقیقه همراه با ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان و واحدهای مستقر در شهرستان ها همراه البرزی ها خواهد بود. همچنین مخاطبان می توانند برنامه حق انتخاب را در روزهای شنبه ساعت ۲۱:۱۵ مشاهده کنند. این برنامه شامل گفتگوی کارشناسی، مستند کوتاه، استندآپ کمدی و گزارش های برخط از رای اولی هاست.

صادق مقدسی در حوزه رادیو به ویژه برنامه های امضا، پرسمان و نوبت مردم اشاره کرد و افزود: برنامه سازان رادیو با توجه به اهمیت مشورت کردن، روحیه تعاون در جامعه و جایگاه نقش شوراهای شهر و روستا در اداره جامعه و خدمت رسانی به مردم، برنامه امضا را تهیه و تولید کرده اند که در روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ در حال پخش از رادیو البرز است. برنامه پرسمان نیز در قالب میزگرد به ضرورت و اهمیت انتخاب و نقش آن در زندگی می پردازد و همراهان رادیو می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲ شنونده ی این برنامه باشند.

وی ادامه داد: از دیگر تولیدات رادیویی ، برنامه ترکیبی نمایشی نوبت مردم با تولید محتوای طنز محلی و برنامه های سرگرم کننده و شاد در قالب مسابقه، همچنین پرداختن به موضوع انتخاب و شرح وظایف منتخبان است و به زودی از رادیو پخش خواهد شد.تهیه بسته های خبری نیز از فعالیت های معاونت خبر صدا و سیما ویژه انتخابات است. در بسته ی شنیده ها آنچه که در فضای انتخاباتی استان می گذرد رصد و به اطلاع شهروندان خوب البرز می رسد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامه هشتگ ۱۴۰۰ با گروه های مختلف مردم درباره انتخابات درست و حماسه ی حضور گفتگو می شود و رصد فضای مجازی استان و جمع بندی خبرهای انتخاباتی در بسته های مجازی که هر هفته تولید و پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای البرز در خصوص نقش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز متناسب با فضای انتخابات گفت: تپه های ندیده در قالب کمیک استریپ به مدت یک دقیقه و سی ثانیه و به تعداد ۲۰ قسمت با محور قرار دادن منطقه ی باستانی (ازبکی ها) در شهرستان نظر آباد که خاستگاه نخسنین خشت خام دنیا به نظر می رسد به موضوع انتخاب می پردازد همچنین استندآپ کمدی با عنوان گور به گور با موضوع حواشی انتخابات به مدت ۲ دقیقه و در ۳۰ قسمت که در خصوص وعده وعید های غیرممکن انتخاباتی توسط کاندیداها و انتظار مردم از منتخبین در شرایط فعلی جامعه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صدا و سیمای البرز صدا و سیمای البرز ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.
ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.
اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت