Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: مسئولان کمیته برگزاری مسابقات داشتیم جلسه ۳ ساعته‌ای داشتیم.

خبرگزاری میزان - سید نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در نشست خبری که امروز (سه‌شنبه) به صورت وبینار برگزار شد توضیحاتی ارائه داد و پاسخگوی سوالات رسانه‌ها بود.

وی درباره المپیک ۲۰۲۰ گفت: از امروز تا اول مرداد که قرار است المپیک برگزار شود ۷۲ روز فرصت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ۳ ساعته‌ای با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات داشتیم. در این جلسه که آنلاین برگزار شد، فخری، فتاحیان و موسوی حضور داشتند. موارد مربوط به ثبت نام افراد و آیدی کارت ها مطرح شد و سوالاتی که داشتیم را مطرح کردیم. 

سرپرست کاوران ایران در المپیک عنوان کرد: مسابقات المپیک در ۴۲ مکان ورزشی در توکیو برگزار می‌شود. دهکده المپیک دهکده نسبتا خوبی است. دهکده المپیک ظرفیت پذیرش ۱۷ هزار نفر را دارد. محل اقامت ایران موقعیت نسبتا خوبی است. دستورالعمل جدید با توافق کمیته بین‌الملل المپیک و دولت ژاپن همه کسانی که به توکیو می‌روند باید ۷۲ ساعت قبل از اعزام در کشور خودشان تست کرونا بدهند. در زمان ورود به توکیو بازهم تست کرونا گرفته می‌شود. وقتی این تست‌ها انجام شد همه به محل اقامت خودشان می‌روند. همه شرکت کننده‌ها تقریبا در قرنطینه هستند و نمی‌توانند از شهر بازدید کنند. در طول بازی‌ها به صورت رندوم تست گرفته می‌شود.

سجادی درباره تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک گفت: تا امروز ۶۰ سهمیه گرفتیم و بسکتبال ۳ نفره دختران در مسابقات کسب سهمیه شرکت می‌کنند. قایقرانی هم احتمال کسب سهمیه در روسیه خواهد داشت. کاراته آخرین مسابقاتش در پاریس است.

وی درباره برگزاری اردوها در شرایط کرونایی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌ها اردوها برگزار شده و تیم ها به مسابقات کسب سهمیه اعزام شدند. هر چه به جلو برویم این اردوها فشرده تر می شود. روز گذشته نوبت دوم واکسن انجام شد.

سرپرست کاوران ایران در المپیک درباره واکسیناسیون ورزشکاران گفت: واکسن بر اساس سهمیه بندی انجام شد به نسبت تعداد کسب سهمیه و شرکت کنندگان به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که ورزشکاران و مربیان و همراهان و حریفان تمرینی باشند. فدراسیون‌ها لیست را به ما اعلام کردند و ما هم همین لیست را به معاونت ورزشی وزارت ارسال کردیم و در نهایت فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام کرد. پس از ایجاد شائبه‌ها لیست را دوباره کنترل کردیم و فدراسیون پزشکی مسئولیت کنترل را داشت.

سجادی پیرامون انتخاب لباس فرم کاروان ایران در المپیک، گفت: در مورد لباس هم لباس فرم برای رژه است. تا امروز گفتند که از هر کشور ۱۰ نفر می‌توانند در رژه افتتاحیه شرکت کنند. لباس گرمکن و لباس رژه انتخاب و مشخص شده اند.

بیشتر بخوانید: هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

 

ادامه دارد...

برچسب ها: سید نصرالله سجادی المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک توکیو ایران در المپیک برگزار شد کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7:04.78 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران