Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم گفت: برای 4 سال آینده و دولت 64 برنامه برای ایجاد تحول در وضعیت معیشتی مردم دارم.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد حسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران خود را متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: سال‌ها در ارتش خدمت کردم، در وزارت دفاع نیز به عنوان معاون وزیر و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن در مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیرو‌های مسلح فعالیت کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر اسبق ارتباطات گفت: برای 4 سال آینده 64 برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آن‌ها 6 برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم.
آقای نامی همچنین درباره تشکیل ستاد انتخاباتی اش گفت: تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام، نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

مستقل آمده ام
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مستقل آمده ام، اما به لحاظ فکری اصولگرا هستم.
آقای محمد حسن نامی بعد از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران افزود: دو برنامه در بحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در اولویت دارم.
وی پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات از آقای احمدی‌نژاد مشورت گرفته اید؟ افزود: با کسی مشورت نداشته‌ام و ضرورتی هم ندارد که با ایشان مشورت کنم، کاملا مستقل هستم.
وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم همچنین گفت: دغدغه من ارتش جمهوری اسلامی ایران است و آمدم بر اساس شعار ”نظم و قانون“ یک دولت مقتدر و منضبطی را تشکیل دهم، معتقدم یک بی نظمی در احکام اداری کشور کاملاً حاکم شده است و باید با نظم حتماً پاسخگویی ملت عزیز ایران باشیم.
وی درباره دولت الکترونیک نیز گفت: امروز یکی از نیاز‌های اساسی ما دولت الکترونیک است که باید در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در تمامی زمینه‌ها جوابگو باشد، دولت نیز باید در مقابل شهروندان در هر شرایطی پاسخگو باشد.
آقای نامی افزود: امروزه کشور‌هایی که دولت الکترونیک را به کار گرفتند، با تعداد کمی فعالیت می‌کنند، اما ما بیش از 4 میلیون نفر شاغل در دولت داریم که با این حجم از شاغلان دولتی با بدنه بسیار سنگین مواجه هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اصولگرا معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است

وزیر اقتصاد با اشاره به بار مالیاتی که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شد، یادآور شد که وزارت اقتصاد رسما با این موضوع مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیخ داد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب می کند که تسهیل کنیم و تخفیف های بیشتری در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق تامین کند و به دولت اجازه انتشار دهد تا نیازی به این افزایش مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • بر اساس سند تحول امور به مردم واگذار می شود
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم