Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:54:43 GMT

عرضه، فروش و کشتار دام در شیراز سامان‌دهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۸۶۷

عرضه، فروش و کشتار دام در شیراز سامان‌دهی می‌شود

در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، بر لزوم مکان‌یابی مناسب جهت سامان دهی دست فروشان و بارفروشان سطح شهر و تسریع در سامان دهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام تاکید شد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، با سه دستور کار گزارش شهرداری در خصوص سامان دهی و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، سامان دهی دست فروشان و بارفروشان سطح شهر، همچنین سامان دهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام با حضور اعضای کمیسیون، مدیران و نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی؛ صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، دامپزشکی، محیط زیست، معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستور کار نخست در خصوص سامان دهی و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، پس از ارائه گزارش توسط معاونت خدمات شهری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز مقرر شد: کارگروهی تخصصی با محوریت شهرداری و با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های خدمات رسان و دست‌اندرکار و نمایندگان کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا تشکیل شده، ضمن بررسی و اصلاح نحوه واگذاری غرفه‌ها، تعیین تکلیف نحوه واگذاری سورتینگ به بخش خصوصی، آنالیز قیمت تمام شده محصولات کشاورزی جهت طرح در کمیته نرخ گذاری، اختصاص پنج بازارچه به عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد، اختصاص هفده بازارچه جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پیش بینی حداقل یک غرفه در هر کدام از بازارچه‌های هفده گانه جهت عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهند.

در ادامه گزارش شهرداری در خصوص سامان دهی دست فروشان و بارفروشان شهر مطرح و مقرر شد: شهرداری با هماهنگی راه و شهرسازی مکان‌یابی مناسب جهت سامان دهی دست فروشان و بار فروشان را انجام داده، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهد.

در خصوص دستور کار سوم نیز مقرر شد که شهرداری با هماهنگی دامپزشکی و محیط زیست نسبت به تهیه لایحه سامان دهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام اقدام کرده، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهد.

کد خبر 492656

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر شیراز کشتارگاه دام و طیور دستفروشان خدمات شهری بهداشت محیط شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامان دهی دست فروشان محصولات کشاورزی فروش و کشتار دام خدمات شهری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و  گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه _۴ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد و گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار گرفت.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها بحث و بررسی شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جزء ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ نیز در دستور کار نشست امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 747107

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد