Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:17:44 GMT

توزیع بسته‌های غذایی توسط خیر جوان اردبیلی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۹۵۱

توزیع بسته‌های غذایی توسط خیر جوان اردبیلی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میلاد مجیدی، خیر جوان استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۰ مرحله کمک به نیازمندان در سطح استان اردبیل انجام شده که ارزش آن بیش از ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

او از توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان در ماه رمضان خبر داد و افزود: در این ماه مهربانی باید با کمک به نیازمندان این مهربانی به شکل عملی تداعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیر استان اردبیل بیان کرد: امیدوارم با حمایت همه جانبه مسئولان و خیرین هیچ نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد که این آرزوی قلبی من است.

مجیدی افزود: خوشحال کردن خانواده‌های نیازمندان برای من بزرگترین افتخار است و از اینکه در این حوزه گام برداشته ام بسیار خرسند هستم.

او گفت: در مناسبت‌های مختلف در حد توانم تلاش می‌کنم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود دغدعه‌های نیازمندان را برطرف کنم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته غذایی خیران اردبیلی ماه رمضان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه